اجتماعی

آقای دکتر فاضل آمار ورودی واکسن و خروجی  آن را ارائه دهید

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز- شیرمحمد شیروانی خبرنگار گنبدی خطاب به دکتر فاضل  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نوشت :  به دنبال ورود قطره چکانی واکسن کرونا که اولویت نیز با کادر درمان بوده ، ذهن کنشگران بر این باور بوده که آیا همه کادر درمان استان واکسینه شده اند یا در این راه افرادی دیگر نیز  مستفید  بوده اند.

در روزهای اولیه ورود کرونا به کشور ،گنبد نیز همانند شهرهای دیگر از این ویروس در امان نماند  و شرایط سختی برای همشهریان بوجود آمده بود .

شرکت لبنیاتی صباح (برادران ابراهیمی) ، برادران طاهری ، شهرکی و زنده یاد مهندس نیازی (شهردار پیشین گنبد) و خیلی از دوستان در برآورده شدن تخت و دستگاه ونتیلاتور و دیگر ملزومات که واقعا حیاتی بود در کنار مردم بوده و با صرف هزینه های میلیاردی نگذاشتند که بیماران مبتلا شده و عزیزان آنان احساس تنهایی بکنند.

در این بین احمد ابراهیمی که یکی از خیرین خوشنام منطقه نیز می باشد گرفتار کرونا شده و همانند دیگر مردمان گرفتار به این ویروس بوده و نیازمند دعای خیر هموطنان می باشد. برای جلوگیری از حواشی ، از دکتر فاضل میخواهیم که در نشست مطبوعاتی، آمار ورودی واکسن و نحوه ارائه آن را شفاف سازی نماید.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا