مطالب ویژه

عبدالصمد بردی پور: دکتر پزشکیان می تواند چهره بین المللی ایران را ارتقا بخشد

پایگاه خبری اولکامیز – جمعی از اعضای ستاد مرکزی پزشکیان در گنبد به همراه عبدالصمند بردی پور رئیس ستاد قالیباف در گنبد که پس از دور اول انتخابات به جمع حامیان پزشکیان پیوسته است به روستای چای قوشان بزرگ رفتند و در نماز ظهر در مسجد محمد رسول الله با آناقلیچ آخوند بردی پور و جماعت مسجد دیدار و گفتگو کردند. هر چند که در نظر داشتند تا با استاد عبدالرحمان آخوند توغدری عالم بزرگ منطقه و آخوند کاکا توعدری فعال انتخاباتی روستا هم دیداری داشته باشند ولی به علت اینکه آنها حضور نداشتند دیدار میسر نشد.

در این دیدار انتخاباتی محمد رضا شاطری رئیس ستاد مرکزی پزشکیان ( بخش فارس ها ) در گنبد گفت: با انتخاب دکتر پزشکیان سرفصل جدیدی در ایران آغاز خواهد شد.

وی افزود: در روز جمعه پانزدهم تیرماه دو راه پیش رو داریم یکی راهی که به سختی، فشار ، مشکلات و خشونت منتهی می شود و دوم راهی که به رفاه، توسعه ، دوستی و مهربانی منتهی منجر می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: مردم ایران از جنگ و خشونت خسته شدند و دنبال راهی هستند که با همه جهانیان تعامل داشته باشند صلح و دوستی بین شان باشد.

در ادامه این نشست عبدالصمد بردی پور چهره انتخاباتی شاخص ترکمن و کاندیدای ادوار مجلس لحظاتی کوتاه سخن گفت. وی اظهار داشت: در دور دوم انتخابات همه باید حضور حداکثری داشته باشیم. اگر رئیس جمهور را با آرای بیشتری انتخاب کنیم چهره داخلی و بین المللی او قویتر می شود و در مجامع بین المللی به عنوان نماینده ایران حضورر  موثرتری خواهد یافت. در واقع رای حداکثری مردم برای رئیس جمهور  منتخب پشتوانه مردمی خواهد شد و این افتخار برای ایران و ابرانی است.

وی افزود: دکتر پزشکیان این شایستگی و صلاحیت را دارد که هم از لحاط داخلی و هم بین المللی جایگاه ایران را ارتقا دهد و برای توسعه ی کشورمان فردی کارگشا و راهگشا باشد.

در این نشست دو تن از اصحاب رسانه گنبدی بهروز بابایی و لطیف ایزدی نیز حضور داشتند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا