سیاسی

سخنی با رؤسای جمهور و مجلس

پایگاه خبری اولکامیز – محمود رحیمی؛ خبرنگار: عالی‌جنابان سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف! کارکنان شاغل، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و از کار افتادگان شبکه‌ی بانک، جمله‌گی دارای مدارک تحصیلی ارزشمند و عالیه از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور بوده، همچنین آنان دارای تجربه‌ی بالا و فراوانی در امور مالی و حسابداری و حسابرسی می‌باشند.

توجه داشته باشید که این افراد فارغ‌التحصیل از دانشگاه امام جعفر صادق نیستند و همگی از قوانین و امور جاریه‌ی بانک‌ها اطلاع کامل و جامع دارند و مانند دانشجویان آن دانشگاه بی‌اطلاع از امور اقتصادی و مالی و بانکی نیستند.

اخیراً یکی از وزیران کابینه‌ی شما که متاسفانه وزیر وزارتخانه‌ی مهم رفاه و تامین امور اجتماعی و فارغ‌التحصیل دانشگاه امام جعفر صادق (ع) است،  دستور عجیبی صادر و خواب بسیار بدی برای صندوق بازنشستگان بانک‌ها دیده است، که به دلیل عدم آشنایی با امور مالی و بانکی ایشان را از تقصیر مبرا دانسته و مقصر اصلی این اقدام را از سوی افرادی‌ می‌بینم که از ایشان بی‌سوادتر و ناآگاه‌ترند.

سئوال بنده این است که؛ آیا ایشان اطلاعی از این صندوق و رسالت آن دارند؟!

وزیری که نمی‌داند این صندوق دارای چه جایگاه رفیع و مهمی در میان سایر صندوق‌های بازنشستگی می‌باشد و سرآمد تمام صندوق‌های بازنشستگی بوده و از استقلال کامل برخوردار و همچنین فاقد هرگونه بدهی به دولت و غیردولت است.

ایشان اخیراً چشم طمع خود را به این صندوق دوخته و در فرمانی اعلام کرده‌اند که این  صندوق باید با صندوق‌های ورشکسته‌ای مانند صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی ادغام گردد !!!

مگر یک‌بار از ادغام بانک‌ها و موسسه‌های زیان‌ده در بانک سپه درس عبرت نگرفته‌اید؟! و ندیدید که چگونه بانکی که بیش از یک قرن قدمت داشته و بار سنگین هزینه‌های وزارت دفاع را برعهده دارد را به ورطه‌ی نابودی کشانده است؟!

جناب رئیس‌جمهور! وزیر مدنظر شما چگونه به خود اجازه می‌دهد در اموری که ارتباطی با ایشان ندارد و تخصصی در آن ندارد دخالت کند؟!

ایشان نمی‌توانند در امور صندوق‌هایی که ارتباطی به دولت ندارند و هیچ‌گونه هزینه و بار مالی بر دوش دولت‌ها نداشته‌اند، دخالت کند.

ایشان نمی‌تواند در امور صندوقی که بیش از یک قرن قدمت دارد و از لحاظ بیلان هیچ‌گونه ضرر و زیانی را متوجه اعضای خود نکرده تصمیم بگیرد.

صندوق بازنشستگان بانک‌ها برخلاف سایر صندوق‌ها از استقلال کامل بر خوردار می‌باشد. جهت اطلاع شما باید عرض کنم در این چهل و چهار سال انقلاب فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام جعفر صادق (ع) منشا کدام خدمات برای بازنشستگان بوده است که امروز وزیر کار و تامین اجتماعی که یکی از خروجی‌های همین دانشگاه می‌باشد، این تصمیم ناآگاهانه را گرفته و به عاقبت آن نمی‌اندیشد؟!

اگر آنان دارای مدیریت و تفکر بودند، امروز ما در این کشور بیش از ده صندوق ورشکسته نداشتیم.

لطفاً دست کسانی را که از علم اقتصاد و امور بانکی و ارزی اطلاعی ندارند، از سر بانک‌ها و صندوق بازنشستگی  کارکنان بانک‌ها و بازنشستگان کوتاه کنید و اجازه ندهید با زندگی و سفره کوچک این بازنشستگان بازی شود.

لطفاً خروجی دانشگاه امام جعفر صادق (ع) را در امور مرتبط بکار گیرید و برای اجرا و مدیریت امور اقتصادی و بانک‌ها و صندوق آنان، امور را به اهل و استخوان خرد کرده‌های آن بسپارید و بیش از این با اقتصادی ورشکسته، مردم این مملکت را اذیت و آزار ندهید.

ما را همین بس است و دیگر نیازی به وزرای کار نابلد اقتصادی شما نداریم !!!

بقول معروف؛ از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید …

ما را امید نیست به خیر کسان …

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا