مطالب ویژه

چند پیشنهاد به نمایندگان مجلس

پایگاه خبری اولکامیز – دکتر رشید نافعی در یادداشتی کوتاه در صفحه مجازی خود خطاب به نمایندگان مجلس دوازدهم به طور عام و سه نماینده کنونی ترکمن صحرا  ( جلال ایری، غفور امان زاده، حکیم آق ارکاکلی ) به طور خاص نوشت:

اول. میطلبد نمایندگان مجلس شورای  اسلامی به ویژه نمایندگان منطقه ترکمن نشین پیگیر پرداخت مطالبات کشاورزان و گندم جو کاران ترکمن‌صحرا باشند که مردم در خرید و هزینه  عید قربانی قبل  آن مراسم  به آن دریافتی ها نیاز شدیدی دارند.

دوم. نمایندگان مجلس شورای اسلامی  نسبت به قضیه شهرک سازی ها در در منطقه نمایندگی شان ورود نظارتی کنند و مردم را از صحت و سقم و نحوه ترکیب جمعیتی و ترتیبات اجرایی آن آگاه سازند.

سوم. منطقی و شایسته خواهد بود همان نمایندگان مجلس  در بحث ورود به انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از کاندیدای خاص نظر و گرایش مردم و مطالبات آنها را در نظر بگیرند .

 

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. علاوه بر راه یافته گان مجلس دوازدهم از اصولگرایان ترکمن که متاسفانه تاکنون جز خود، فکر مردم نبودند. لازم است در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو استراحت نموده و بیشتر از این خلاف جریان مردم حرکت ننمایند. افراد فوق از جرگلان تا بحر خزر شناخته شده اند. ترکمن صحرا به اصلاح طلبی مشهور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا