سیاسی

احمد مرادپور؛ وکیل خبرنگاران گلستانی موفق به حضور در انتخابات نشد

پایگاه خبری اولکامیز-  درنه صفائی برج،خبرنگار: احمد مرادپور وکیل برجسته،نویسنده و فعال اجتماعی که وکالت خبرنگاران،فعالان اجتماعی و فرهنگی گلستان و ایران را به طور «رایگان»بر عهده دارد، موفق به حضور در انتخابات نشد.

مرادپور سالهاست در عرصه وکالت مشغول خدمت رسانی به مردم است و در این میان خبرنگاران به دلیل حساسیت بالای شغلی دچار مشکلات حقوقی فراوانی می شوند و حمایت از این قشر آسیب پذیر و زبان گویای مردم،کار سختی است که این حقوقدان این سختی را به جان خریده و تکلیف را بر خود واجب دانسته و بدون چشم داشت به کمک اهل قلم آمده و همراه روزهای سخت آنان شده است.

از این وکیل برجسته می‌توان بعنوان «تکیه گاه امن خبرنگاران» و «بازوی کمکی دولت»یاد کرد که در پرونده های حساس به دلیل دانش بالای خود با ایجاد امنیت روانی خاصی برای خبرنگاران به آرام شدن فضای رسانه ای کمک زیادی می کند.

مرادپور بنا بر دغدغه اجتماعی خود در این دوره برای انتخابات ثبت نام کرد که عدم تایید صلاحیت این حقوقدان مردمی برای حامیان وی که انتظار حضور پرشور و موفقیت وی را داشتند به شوک بزرگ در این عرصه تبدیل شد.

در پایان باید خاطرنشان کرد که حضور «احمد مرادپور » به عنوان حامی اهل قلم و رسانه می توانست به امیدآفرینی بیشتر این قشر که نقش مهمی در به تصویر کشیدن انتخابات دارند،منجر شود .

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا