سیاسی

اهمیت حضور حداکثری مردم گنبد در انتخابات دور دوم مجلس

پایگاه خبری اولکامیز – محمود رحیمی، فعال رسانه‌ای: با توجه به دو مرحله‌ای شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس که در بحرانی‌ترین شرایط زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و اجتماعی و معیشتی و رفاهی و درمانی و جاده‌ای و … می‌باشد و ورود دو تن از فرزندان مورد اعتماد ترکمن‌صحرا به دور دوم قرجه طیار با تجربه یک دوره حضور در کرسی سبز مجلس و عبدالحکیم آق‌ارکاکلی عضو نظام مهندسی گنبد.

به‌نظر می‌رسد که جهت حضوری با صلابت و پرقدرت هریک از این عزیزان در مجلس شورای اسلامی نیاز است که شهروندان ترکمن‌صحرای محروم با هر مذهبی و آیینی و هر قومیتی در تاریخ مقرر انتخابات در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و فرد موردنظر خود را گزینش کنند.

متذکر می‌شوم که گنبد با توجه به تمام مشکلاتی که ناشی از بی‌عدالتی و بی‌توجهی استان‌نشینان و عدم حضور فرزندان شایسته و نخبه این شهرستان بر مسند ادارات مهمی مانند فرمانداری که مقر فرماندهی و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌باشد و سایر ادارات با اهمیت دیگر باید شهروندان دل‌سوز صحرا با دل‌سوزی هرچه بیشتر در این تصمیم سرنوشت‌ساز مشارکت بالایی را داشته باشند.

امروز قرجه طیار و حکیم آق‌ارکاکلی اگر قرار است انتخاب شوند این انتخاب باید رای بالایی باشد.

هرچه آرا بیشتر باشد، قدرت نماینده در کمسیون‌های تصمیم‌گیری بیشتر می‌باشد. چون از هر جهت مورد نظر مرکزنشینان می‌باشد.

امروز منطقه‌ی محروم ترکمن‌صحرا نیازمند حمایت ساکنانش می‌باشد. امروز مرزنشینان همیشه بی‌اب منتظر تصمیم خوب شما هستند. امروز بیماران صعب‌العلاج منتظر حضور با ابهت شما در پای صندوق‌های رای می‌باشند.

ما تا امروز تلخ شیرین فرماندار بومی را نچشیده‌ایم این دستان و آرای شما هست که به نماینده منتخب این قدرت را می‌دهد تا برای این امر مهم چانه‌زنی نماید.

با احترام به مسئولان غیربومی شهرمان و تشکر از زحمات آنان متاسفانه آن‌گونه که باید مثمرثمر می‌بودند نبودند.

شاهد این مدعا :

نداشتن بیمارستان مجهز و هشتصد تختخوابی
نداشتن دانشکده پرستاری
نداشتن راه‌آهن
نداشتن مرکز رادیو تلویزیون
نداشتن استقلال مدیران ارشد در جهت تصمیم‌گیری‌ها نداشتن اماکن رفاهی برای جذب توریست بلاتکلیف بودن منطقه‌ی ازاد تجاری که فقط در حد حرف و سخن است.

عدم رسیدگی به بزرگترین برج آجری دنیا که سال‌هاست در اسارت میله‌های ظلم می‌باشد.
این‌ها گوشه‌ای از مطالبات مردمان ترکمن‌صحرای غیور و مومن و محروم می‌باشد.

پس مشارکت بالای شهروندان باید تحقق یابد و منتخبی با ارای بالا را به بهارستان اعزام نمایبم تا با قدرت و توان بیشتری گوشه‌ای از این مطالبات تحقق یابد.

امروز کسی پاسخگوی چرایی احداث بیمارستان نیست. حتی پاسخ شفافی برای تهیه زمین نمی‌دهند و فقط می‌گویند زمین تهیه شده ولی علوم پزشکی گلستان منکر می‌شود.

سال‌هاست مردم منطقه‌ی ترکمن‌صحرا در جاده‌های ناامن گنبد به داشلی‌برون و اینچه‌برون از دست می‌روند و خانواده‌های بسیاری عزادار می‌شوند ولی بعد از چهل و پنج سال هنوز این جاده غیراستاندارد وجود دارد.

از چهره‌ی این منطقه تاریخی و صحرای مهربانش که روزگاری پایتخت آل‌زیار بود و قدمت هفت هزار ساله دارد فقط غم و محرومیت می‌بارد …

مردمان زحمت‌کش و متدینی که بانی خدمات گسترده‌ای در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بودند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و جنگ تحمیلی و دفاع از حرم و دفاع از امنیت نموده است امروز نیازمند اولیه‌های زیرساخت خود می‌باشند.

امیدوارم که مردم شریف و انقلابی و مومن با حضور گسترده و شایسته دست به انتخاب خوبی بزنند و کسی را انتخاب کنند که بتواند مدافعی خوب برای مطالبات مردم باشد.

یقین داشته باشید بعد از انتخاب فرد موردنظر همین قلم به‌شدت پیگیر مطالبات شما مردم مهربان و محروم خواهد بود.

منبع – روزنامه گلشن مهر ، شماره ۲۷۶۵ مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا