یادداشت

خشونت بس است

پایگاه خبری اولکامیز – شنبه شب کلیپی عجیب در فضای مجازی پیچید که باعث بهت و حیرت مردم ترکمن صحرا شد. در کلیپ فوق زد و خورد عجیب با چماق و البته شکسته شدن سر برخی افراد حاضر در روستای گدایجه شده بود. حال پرسش اساسی این است اصل ماجرا چیست و چه اتفاقی در گدایجه افتاد!؟

کاروان قرجه طیار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات به همراه یوسف خانی بعد از دیدار با مردم روستای پشمک پناده وارد روستای قوینلی می شوند که در حد فاصل ورودی روستای گدایجه با صحنه بهت بر انگیز مواجهه می شوند. عده‌ای با چماق در حال درگیری شدید بوده و فضای رعب انگیزی ایجاد می کنند.

کاروان قرجه طیار مجبور به ایست اجباری می شود. درگیری به حدی شدید بود که در کلیپ پخش شده خونریزی سر یکی از نزدیکان یوسف خانی مشهود بوده و بسیاری از فامیل های خانی با چماق توسط طرفداران کاندیدای رقیب طیار ، مورد لطف قرار می گیرند. با ورود مامورین انتظامی اوضاع کمی آرام می شود تا کاروان قرجه طیار بعد از نیم ساعت تاخیر وارد روستای گدایجه زادگاه یوسف خانی می شود. به دستور قرجه طیار برنامه همایش و سخنرانی ستاد طیار در روستای گدایجه که یکی از مهمترین همایش انتخاباتی این دوره انتخابات بوده برای حفظ جان شهروندان کنسل می شود.

بعد از این ماجرا حکیم آق ارکاکلی سراسیمه در ستاد خود سخنرانی می کند و حادثه گدایجه را ساختگی توسط طرفداران ستاد رقیب اعلام می نمایید‌.

حال پرسش از حکیم آق ارکاکلی این است ؟

چماق خوردن در حد مرگ چگونه می تواند ساختگی باشد. آن هم فامیل های نزدیک یوسف خانی ؟

 این چماق خوردن ها چه پیامی برای طرفداران طیار  می‌تواند داشته باشد ؟

 برهم زدن مهمترین سخنرانی طیار در روستای گدایجه زادگاه خانی آیا واقعا می‌تواند برنامه ساختگی ستاد طیار باشد؟

آقای آق ارکاکلی بر هم زدن کمپین و همایش یک کاندیدا طبق قانون چه عواقبی برای شما خواهد داشت؟

 مردم ترکمن صحرا بسیار آزرده شدند. خشونت به هر حال محکوم است. آیا سلب امنیت هواداران و ترسیدن هوادران از ورود به سخنرانی کاندیدا واقعا ناجوانمردانه نیست؟

نمایندگی مجلس واقعا به چه قیمتی؟ خدا را شکر که در حادثه دیروز ( شنبه شب ۱۵ اردیبهشت ) بر اثر ضربه مغزی کسی از دنیا نرفت! 

خشونت بس است.

یکی از هواداران طیار

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا