سیاسی

بهرام چوگان: انتخاب دکتر ایری، فرصت های اشتغالزایی را برای جوانان فراهم می سازد‌

پایگاه خبری اولکامیز –  بهرام محمد چوگان در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره ه به این مطلب که طراز بیکاری در حوزه غرب گلستان روند افزایشی را نشان می دهد، گفت: پس از شروع بکار شهرک صنعتی پنج پیکر که در دوره نمایندگی دکتر محمد قلی ایری به ثمر نشست، چهار دوره نمایندگی مجلس را شاهد بودیم، اما طی دو دهه گذشته نه تنها به طرح های نیمه کاره توجهی صورت نگرفت که هیچ طرحی که جامع و به متظور اشتغالزایی جوانان باشد، عملیاتی نگردید!

چوگان، حاشیه روی، تقابل با افراد و ارگانهای مختلف و دامن زدن به اختلافات را باعث هدر رفت وقت از سوی برخی نمایندگان مجلس خواند و افزود: اینکه شخصی اعتماد مردم را با قسم و آیه جلب کرده و پس از رسیدن به صندلی مجلس، وقتش را در موضوعات غیر ضروری تلف کند، مشکلی را از جامعه حل نخواهد کرد. برای یک نماینده دوست و دشمن معنا ندارد و همه را باید به یک چشم نگاه کند. بک نماینده منصف حق ورود به چالش های شخصی و بحث برانگیز را ندارد و می بایست به اموری بپردازد که خیر و صلاح جامعه در آن است.

دبیر کل هیئت کاراته استان گلستان و همچنین نایب رئیس کیوکوشین کاراته ( f.i.k.k) ج.ا.ایران پیگیری ساخت بندر خواجه نفس و کار در خانه را عالی ترین فرصت های اشتغال در دوره دوازدهم مجلس دانست و تاکید کرد: انتخاب دکتر محمد قلی ایری بعنوان منتخب دوازدهم مردم از حوزه انتخابیه غرب گلستان برای همه ما انجام یک رسالت و ماموریت ویژه و به نفع مردم، خصوصا جوانان شایسته ای است که برای پیدا کردن کار ناگزیر به مهاجرت می باشند. متاسفانه بسیاری از چهره های علمی و نخبگان ما، توان خود را در استان های دیگر پیاده می کنند، حال آنکه حوزه غرب گلستان به دانش و تجربه آنها صد در صد نیاز دارد.

بهرام محمد چوگان در این زمینه یادآور شد: همه کسانی که امروز با دکتر ایری همراهی می کنند در مناصب مختلف مشغول بکار می باشند، اما بیکاری جوانان ما، آنها را می رنجاند‌. پتانسیل های تولید کار در غرب گلستان بالقوه هستند که رشد درآمد را برای همه ممکن می سازد. بدین منظور دکتر ابری را به صحنه انتخابات دعوت کردیم تا با کمک هم کاری را انجام دهیم که همگان از آن نغع ببرند. انتخابات یک ره آورد جمعی می باشد که نتیجه آن توسط مردم رقم می خورد، لذا هدف انتخاب ما، خدمت به افراد نزدیک نبوده و قاطبه مردم از اعتماد به یک انتخاب اصلح سهیم خواهند شد.

طاهر جانی ، فعال رسانه و انتخابات

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا