فرهنگی

در هیاهوهای انتخاباتی

" به پاس هفته محیط زیست"

پایگاه خبری اولکامیز – یوسف ایگدری ، کارشناس منابع طبیعی :                        گستره و دامان طبیعت انجا که بی وقفه و بی منت به ادمی مهر می بخشد و روح و جسم آدمی به یاد افریدگارش آنگاه که این مناظر را می بیند و در عمق وجود تفکری چندین باره می افکند, جلایی مداوام می یابد.

اینجاست که مادر طبیعت بی هیچ خواستنی ، از سبزه و درختزار هایش ، از جنگل ها و مرتع و بیشه هایش را ارزانی ما می دارد و سخت باور داریم که زمین و طبیعت مادر  دوم مهربانی هاست…. به احترامش تمام قد می ایستیم و تلاش می کنیم تا قدردان مهرهای بی پایانش باشیم چرا که ایمان داریم حیات مان به حیات ان وابسته است .

لزوم فرهنگ سازی با پایه اعتقادی دینی مان وظیفه ای است همگان برای حفظ این سرمایه های عظیم طبیعی ، ضمن سلام و صلوات به روح بزرگ شهید تاج محمد باشقره محیط بان پارک ملی گلستان بیایید قدردان انسان هایی باشیم که در این عرصه جان خویش را در کف دستان خود گذاشته اند و با سوداگران و متجاوزان به انفال در تفابل اند. ارج دهیم به همت مدیران و تشکل های مردمی که در جهت اشاعه فرهنگ زیست محیطی جهدی جهادگرانه دارند  و دست تلاشگران ، قرقبانان، جنگلبانان، و محیط بانان را به گرمی بفشاریم . باشد که با اتحاد و همدلی همگان برای داشتن استانی سبز گام برداریم.

www.ulkamiz.ir

 

 

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا