یادداشت

پاسخی بر مطلب « گشت ارشاد؛ غایب تبلیغات هفته نیروی انتظامی »

پایگاه خبری اولکامیز- اخیرا مطلبی به قلم مهرداد خدیر روزنامه نگار برجسته ی کشورمان به نقل از سایت وزین و پربیننده عصر ایران در باره نیروی انتظامی در سایت و کانال تلگرامی اولکامیز درج کردیم که یکی از کاربران اولکامیز به نام عبدالجلیل شکرالله زاده که خود را فعال رسانه ای معرفی کرده اند در باره آن جوابیه ای ارسال کرده اند که در ذیل می خوانید ، هر چند به وی پیشنهاد دادیم جوابیه اش را به سایت عصر ایران نیز بفرستد تا در آن رسانه هم منتشر شود :

سایت اولکامیز مطلبی با عنوان « گشت ارشاد؛ غایب تبلیغات هفته نیروی انتظامی »  داشت و نویسنده محترم در اون به موضوع برخورد نامناسب ماموران پلیس با یه خانم که احتمالا به دلیل بدحجابی به خودرو گشت ارشاد سوار نمیشه و اونها با زور اونو سوار می کنن.

جدا از موضوع گشت ارشاد و این که درباره گشت ارشاد باید انتقاد از نمایندگان و قانونگذاران کرد که اگر نظرشون چیز دیگری هست چرا با وضع قانون تکلیف پلیس رو روشن نمیکنن. پس اونها باید پاسخگو باشن نه نیروی انتظامی.

همه ما می‌دانیم نیروی انتظامی مجری قانون است و چه بسا که اجرای قانون می تواند در عین رضایتمندی همگانی ، مخالفانی را به همراه داشته باشد.

ضمنا پلیس تهران که مامور اونها بود جواب داده که این حرکت مامور رو تایید نمیکنه و برخورد انضباطی کرده.

حالا این موضوعی هست که من الان نمیخوام در موردش بحث کنم. اما از زاویه دیگری هم میشه به این اتفاق نگاه کرد.

نکته ای که وجود داره اینه که اگه کار اون خانم درست هست و ایرادی نداره، چرا به دستور مامور تمکین نمیکنه و اینقدر مقاومت میکنه و اگر بد هست که خب باید پلیس دستگیرش کنه و دلیلی نداره که چون خانمه کسی باهاش کاری نداشته باشه.

من از نویسنده می پرسم که اگر این اتفاق در همون افغانستان که مثالش رو زدید و یا حتی کشور پیشرفته ای مثل آمریکا می افتاد آیا اجازه میدادن اینجوری از دستور مامور پلیس تمرد بشه.

سرکوب گری پلیس آمریکا را همه ما از رسانه ها شاهد هستیم . ببینید در یک سال چند تا پلیس تو ایران با چاقو کشته میشن یا زخمی.

آیا کشورهای دیگه چنین اجازه ای به خلافکارا میدن. الان پلیس میگه بالا چشمت ابرو هست یارو قمه میکشه.

هوای پلیسا رو داشته باشیم. امنیت وقتی مهم میشه که نباشه…

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اتفاقا من هم با نظر آقای شکرالله زاده موافقم کجای دنیا به خاطر برخورد با افراد مجرم افراد ارشد پلیس عذرخواهی می کنن. در هر کار و حرفه ای امکان خطا و اشتباه وجود داره.
    همین چند وقت پیش در تجمعات کارگری در فرانسه افرادی به پلیس حمله کردن، مکرون رئیس جمهور فرانسه در حمایت از پلیس حمله به پلیس را حمله به کشور فرانسه و افراد دخیل را متجاوز معرفی کرد. در آمریکا کسی جرات نداره به پلیس چپ نگاه کنه
    حالا یک عده در عصر ایران مشخص نیست با چه نیتی قلم فرسایی می کنن که وا مصیبتا امنیت خدشه دار شده.
    مشخص هم نیست اون پلیس ها تحت چه شرایطی مجبور شدن خانم ها را بزور سوار خودرو کنن.
    آقای اولکامیز من ۳ سال پیش سرباز مرزبانی بودم تو ایرانشهر یک هفته یک هفته میرفتیم تو بیابان ها چند تا از همین پلیس های که شما و وکلا و عصر ایران و…دارین واسه اونا مطلب میذارین جلو چشمای من تیر خوردن.چرا نمیرین از اونا بنویسد.قول میدم یک شب هم نمیتونید اون شرایطو تحمل کنید.یک کم انصاف داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا