ورزشی

زلزله چند ریشتری در تیم والیبال شهرداری گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: به دنبال کنار گذاشتن یا کنار رفتن سر مربی والیبال گنبد که دور از ذهن نیز نبود، شهردار گنبد نیز عزل شد. در مقامی نیستم که در مورد بشریت قضاوت کنم ولی به قول قدیمی ها هر چی باشه خیر باشه را مد نظر قرار می‌دهیم.

وقتی برفی که در اطراف استان باریده و سوز آن به گنبدی‌ها ارزانی شده، والیبال نیز قسمت داقون و له شده اش قسمت هوادار شده است. اما چه خوب میشد همراه با رحمان کمک های او،و مدیر عامل تیم نیز غزل بای بای را خوانده و با او می‌رفتند تا تفکرات نیمکت و مدیریتی، حسابی شخم زده شود.

اکنون دو بازی تا نیم فصل باقی مانده بازی با گیتی پسند (چهارم جدول) و تیم بهروز عطایی(اول جدول). که ش. گنبد با توجه به دو بازی سخت و فشرده مکان سیزدهم را از دست ندهد هنر کرده. برگردیم به جراحی یا اسکن تیم، در شرایط حاضر، برخی مربیانی که در شرایط فعلی عهده دار تیمی نیز نیستند، اینکه، کدام فرد جرات و جسارت خارق العاده ای داشته باشد تا در مرکز دیگ جوشان والیبال سکان هدایت تیم گنبدی را عهده دار شود مورد بحث است.

مربیانی همچون رضا قوچان نژاد، ( پادشاه کار روانی و برانگیختن تیم به میل پیروزی) ، مسعود آرمات، ناصر شهنازی بدون تیم هستند. والیبال شهرداری گنبد با توجه به نتایج تیمی و جایگاه ویران کننده در جدول، با مشکلات و حاشیه های تیمی فراوانی روبرو میباشد .و از سویی، امتیاز آورترین بازیکن والیبال شهرداری به کمیته انضباطی فرا خوانده شده و بر معظلات قبلی باشگاه افزوده شده است.

نماینده والیبال گنبد، شخصیت تیمی را از دست داده و روحیه باخت را در خود نهادینه ساخته.، باید فکر عاجلانه و راه گریز از وضعیت چمبره زده در تیم را حل بکند.

نشست با افرادی که نخبه این کار هستند را در دستور کار خود قرار دهد تا بخوبی تیم آنچه که مورد نظر هوادار میباشد هدایت شود. .اما سخن آخر که خطاب به دوستان در شورا شهر گنبد میباشد، اینگونه بیان میکنیم:مطمئنا همه افراد شورا در زمره افرادی هستند که عرق خدمتگزاری را در بالاترین درجه دارا می‌باشند، و در شرایط سخت اقتصادی این افراد برای نشاط، پویایی و به عشق جامعه ورزشدوست سهمیه والیبال را خریده و به کمک فرماندار محترم و حاج نور قلی نیازی، سالن المپیک را پر و بال دادند تقاضا می‌شود افرادی که سالار رویای کودکی جامعه والیبال ترکمن صحرا همانند حبیب کوزه لی، بای محمد دوجی، مجید آزمون و احد ارمشی، بوده به نیمکت و مدیر فنی بر گردانده تا حداقل خانه برای صاحب خانه غریبه نباشد،و به سرعت باد مربی را تعیین و ورودی، یا خروجی بازیکنان مشخص شود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا