سیاسی

شور انتخاباتی و گرمای تنور انتخابات از هر مسئله ای واجب تر است

پایگاه خبری اولکامیز – مسعود نفس پور:

💢انتخابات‌های سالیان پیش با انتخابات فعلی تفاوت‌های بسیاری دارد یکی از آنها برخی حوادث در گوشه و کنار دنیاست که چشم جهانیان را به انتخابات ایران دوخته است .

🟡دو انتخابات همزمان داریم یکی مجلس شورای اسلامی که ریل گذار دولت برای توسعه کشور است و دیگری خبرگان رهبری که حساسیت و تاثیرگذاری آن و تصمیماتشان بر کسی پوشیده نیست. شاید تصمیمات مجلس برای چهار سال و ده سال اثرگذار باشد ولی تصمیمات خبرگان رهبری دهه ها اثرگذار خواهد بود. پس بهتر است با حساسیت بیشتری به این دو مجلس نگاه کنیم و در ثانی از آنجایی که مشارکت مردم هر کشوری در انتخابات آن مهر تاییدی بر دموکراسی و مردمسالاری کشور و پشتیبانی مردم را از نظام و انقلاب به نمایش جهانیان می گذارد مشارکت بالای مردم خطر جنگ و تهدیدات دشمن را خنثی خواهد نمود و کشور‌ را از بحران ها عبور خواهد داد.

🟡اگر انتخابات و مشارکت در آن مهم نبود رادیو و تلویزیون های میلیون دلاری انگلیسی و آمریکایی و رژیم کودک کش از مالیات دهندگان کشورشان بودجه های میلیونی نمی گرفتند تا مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات دلسرد کنند پس هر جا دیدید دشمنان نظام و انقلاب مردم را به چیزی تشویق می کنند مطمئن باشید خواب‌های بدی برایمان دیده اند دیگر از چوپان روستایی گرفته تا دانشمندان خوب دیدند که همه اینهایی که برای مردم اشک تمساح می ریختند رفتند و از آمریکا خواستند که کشور را تحریم کنند ، کشور که تحریم شود دود این جنگ اقتصادی به چشم ما مردم می‌رود ، پس در میابیم که اینان دلشان به حال ملت نسوخته و به فکر قدرت هستند .

🟡 البته منکر سختی های این روزهای زندگی و گرانی ها و مشکلات معیشتی مردم نیستم ، ولی خوب می دانم همه این ها به خاطر همان دلسوزنماهای غربیست که خواستار تحریم ملت ایران هستند و از آنجا که نیک می دانند با جنگ نظامی حرفی برای گفتن در مقابل عظمت و قدرت نظامی کشور ما ندارند سعی دارند با جنگ نرم و جنگ اقتصادی از درون ما را نابود کنند و هیچ رحمی هم ندارند چون نمونه های آنها را در افغانستان و عراق و سوریه و فلسطین و بسیاری از کشورها داریم می بینیم که چگونه برای آن کشورها مثلا دموکراسی از نوع چپاول و غارت آورده اند ، آنها در رسانه های خود قسمت زیبای کشورشان را به نمایش می گذراند ولی امروزه با پیشرفت فناوری حیاط پشتی آنها را هم می بینیم و می بینیم که آنها هم کوچه های آسفالت نشده دارند ، آنها هم بی خانمان و گرسنه دارند و هزار و یک درد بی درمان که با تمام نمایش هالیوودیشان مشکلات دارند .

🟡پس مردم عزیز شهر و استان و کشورم بیایید با مشارکت بالا در انتخابات کشورمان را در دیپلماسی با دست پر و پشت قرص به میدان بفرستیم تا آنچه حق و حقوق ما ایرانیان است بستانند .

🟡تجربه ثابت کرده هر وقت ما مشارکت بالایی در انتخابات داشتیم پیشرفت و توسعه و رفاه هم پشت آن آمده است بگذارید با مشارکت بالا به اینها ثابت کنیم این خاک و وطن برای ماست و آن را همانگونه که هشت سال جنگ تحمیلی با چنگ و دندان و با دستان خالی حفظ کردیم با قیمت یک قالب پنیر و سیب زمینی و گوشت هم کشورمان را به شما تسلیم نخواهیم نمود.

🟡همانطور که رهبر معظم فرمودند هر کداممان که مخاطبانی داریم چه نویسنده باشیم چه رسانه ، چه کاندیدا باشیم چه نماینده ، چه دارای صلاحیت باشیم چه فاقد آن همه برای کشورمان و مردممان همچون هشت سال جنگ تحمیلی به میدان بیاییم و شور انتخابات را در منطقه بیشتر نموده و در میان مردم آنها را به مشارکت بیشتر فارغ از هر نتیجه ای دعوت نماییم چون تغییر از مسیر انتخابات می گذرد نه از قهر با صندوق….

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا