یادداشت

طبیعت، تیم با فضیلت

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: در میان هیاهو ی والیبال که نتیجه گرایی به هر نحو ممکن، شده کاسبی برخی از تیم‌ها، والیبال به نظر راه خود را گُم کرده است.

وقتی نتایج تیم ملی در لول جهانی، دعواهای وایرال شده پس از اتمام بازی‌ها، در فضای مجازی بین بازیکنان و بعضا تماشاگران را اسکن میگیریم، باید به جای نوشتن والیبال گریه کنیم.

والیبال کشور برای اینکه به غلطک درست خود جای بیافتد، به شخم اساسی در تفکرات لازم دارد و این امر قطعا از باشگاه‌ها کلید میخورد.

اما در میان این بلبشوی والیبالی، می‌خواهیم از تیم با شخصیت و قابل احترام طبیعت اسلامشهر یاد بکنیم. تیمی که به تازگی به لیگ برتر آمده و از لحاظ نتیجه گرایی و رعایت منش پهلوانی همه را انگشت به دهان نموده است.

این تیم با صلابت با تفکرات سالم و بهینه آقای یونس حسن زاده به عنوان سرپرست و مربی با اخلاق و کار بلدی همچون آقای ابراهیم وادی و مدیر عامل با فضیلتی همچون مهندس نوروزی، واقعا الگویی برای سایر تیم‌های لیگ برتری و کلا والیبالی شده که دیگر تیم‌ها شجاعانه و به دور از تعصب گرایی، می‌توانند این تیم با شخصیت را باور کنند.

در پایان یادداشت یکی از هواداران پُر شور گنبدی، حامد پورمندکه برای تشویق گنبد با جمعی از دوستان به اسلامشهر رفته بود را به یادگار بر تن صفحه مجازی می‌نویسیم تا بیشتر از نحوه میزبانی طبیعت اسلامشهر لذت ببریم.

“تیم والیبال طبیعت اسلامشهر را واقعا تیم با قدرت و سازماندهی شده دیدم. این تیم یا جذب آقای یونس حسن زاده و روابط عمومی قوی که کار رسانه ای را بخوبی هر چه تمامتر انجام می‌دهند کاری کرده کارستان.تا حدی که برای پخش زنده با تیم پایین جدولی نیز رایزنی با شبکه ورزش رادر دستور کار قرار می‌دهند. ویدیو چک را راه اندازی کردند. به سوشا مدیا اهمیت زیادی می‌دهند. بلیط فروشی و بازرسی بدنی ندارند. و تماشاگرانی متشکل از، زن و مرد بالغ بر ۱۰۰۰نفر بودند نه از سوی آنها بی احترامی و حتی یک قطره آب به داخل زمین پرتاب نشد. ما که در میان آنها بودیم و سالن را رو سرمان گذاشته بودیم نیز با احترام با ما برخورد کردند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا