ورزشی

نیازها و مشکلات ورزش گنبد را دریابید

پایگاه خبری اولکامیز –  شیرمحمد شیروانی ، خبرنگار :

آقای شادمهر نماینده محترم مردم گنبد درمجلس شورای اسلامی….مفاد  قرار داد  واگذاری استادیوم تختی را منتشر کنید…

سلامت و شادابی جامعه ای مستلزم این است که از داشته های ورزشی  تا چه میزان میتوان بهره برداری بکند.همان گونه که صیقل دادن جسم و روح آدمی بهم گره خورده ، پیشرفت  و نهادینه کردن ورزش نیز ارتباط تنگاتنگی با مدیریت دارد.

ورزش در دومین شهر استان که از لحاظ استعدادهای ورزشی لبریز می باشد ، به سبب نگاه ناکارشناسانه نه از سوی مدیریت ورزش گنبد بلکه از جانب برخی افراد بی سواد در ورزش راه خود را کج دار ادامه میدهد.

کارشناسان و نخبه های ورزشی کمترین تاثیر را در عزل و نصب های ورزشی  دارند. در حقیقت این فضا جولانی میشود برای افرادی که مدیران سفارشی خود را بر ورزش گنبد دیکته میکنند.در سال گذشته شاهد بودیم که وسایل و امکانات ژیمناستیک در انباری به مدت چندین ماه نگه داشته شده و بعد از گذشت ایامی به سالن برگردانده میشود.

وسایلی که مردم از این امکانات مستفید میشدند.اکثریت سالنهای ورزشی در روستاهای اطراف و در خود گنبد از لحاظ کف سالن و حتی تجهیزات گرمایی و سرمایی در بدترین حالت ممکن بسر میبرند.شورای شهر گنبد دیر به فکر بستن تیم میکند.

سالن آکادمی والیبال گنبد با وجود گذشت چندین سال از ساخت آن هنوز به بهره برداری نرسیده است.زمین فوتبال کارگران که در زمان نماینده دوره هفتم آقای مارمایی به صورت خوشگلی تحویل گنبد گردید هم اکنون به بدترین شکل در معرض دیدگان عموم قرار دارد.استادیوم تختی گنبد نزدیک ۱۴ ماه استفاده نشده و درب این مکان پیر به روی علاقمندان بسته است .

با توجه به واگذاری این زمین به بخش خصوصی که نماینده مردم گنبد نیز تمایل  شدیدی به این کار داشت ، هنوز از جزئیات و نحوه واگذاری شفاف سازی برای مردم گنبد نشده است .

در این استادیوم حداقل ۵ هیئت ورزشی فعالیت میکنند که با ورود سرمایه گذار سرنوشت و فعالیت این هیئت ها که اتفاقا از پُر جنب و جوشترین ورزشی ها بوده اند ، در هاله ای از ابهام است.

هیچ گونه شفاف سازی در نوع واگذاری استادیوم تختی برای رسانه و مردم مشخص نشده‌است.شنیده ها حاکی از آن است که استادیوم تختی به مدت۲۰ الی ۲۵ سال به بخش خصوصی تقدیم شده‌است…

در چند روز اخیر بنا به اصرار جمعی از پیشکسوتان فوتبال مهمان نماینده گنبد در مجلس شورای اسلامی در دفتر ایشان بابت بهره مند شدن مدیریت فوتبال گنبد از نیروی زجر کشیده خود در طی چندین سال تیمداری  برای فوتبال گنبد بودیم، که با بی تفاوتی نماینده مواجه بودیم‌.ورزش در گنبد همانند مهره های تسبیح آنقدر با سواد و خاک خورده  دارد که نیازی به اغیار نیست.سپک تاکرای گنبد که آوازه این رشته در سطح جهانی نیز خود را نشان داده بود تقریبا محو شده است‌ .

والیبال رشته اول در این منطقه دلش را خوش کرده که به پلی آف برسد.در حقیقت نگاه جاه طلبانه و رسیدن به پله های بالاتر ، انگیزه خود را از دست داده است. در مسابقات اسب دوانی در گنبد تعداد تماشاگران علیرغم هشدار ستاد کرونا به وفور در داخل دیده میشود. حواشی مختلفی از مدیریت سوار کاری به گوش میرسد. .

در خاتمه ذکر این نکته بر مسئولان تصمیم گیرنده حائز اهمیت است، قبل از به انزوا رفتن ورزش گنبد به فکر ترمیم و بازسازی افکاری بکنیم که با دید علمی برای پیشرفت ورزش قدم بردارند………  یا حق                                                                                     WWW. ULKAMIZ.IR

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا