اخبار

هنرستان احمد محمدی افتتاح شد

پایگاه خبری اولکامیز – آیین بهره‌برداری از هنرستان ۱۲ کلاسه تمام خیرساز بنام زنده‌یاد «احمد محمدی» با حضور «حمیدرضا خان‌محمدی» معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و برخی مدیران استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم که روز چهارشنبه برگزار شد گفت: برای این آموزشگاه ۱۲ کلاسه که عملیات اجرایی آن با زیربنای ۲ هزار و ۱۷۰ مترمربع در سه طبقه از سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، مبلغ ۲۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

عرازمراد مغربی قوجق بابیان اینکه خانواده «مرحوم احمد محمدی» تمامی هزینه احداث، تجهیز و راه‌اندازی این هنرستان را تامین کردند، افزود: این آموزشگاه که برای تحصیل دانش آموزان دختر در رشته‌های فنی و کاردانش احداث شده، به عنوان هنرستان تخصصی رشته خیاطی از آن استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین قرار است باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عملیات اجرایی پروژه احداث آموزشگاه دانش آموزان اوتیسم شرق استان گلستان در این شهرستان آغاز شود.

به گفته مغربی قوجق، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، کلنگ‌زنی یک آموزشگاه در روستای «آق آباد» و بازدید از برخی مدارس روستای «قورپلجه» از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه این مقام مسوول در گنبدکاووس است.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل ۲ پروژه استخر دانش‌آموزی و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در این شهرستان شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با قدردانی از زحمات جامعه خیرین مدرسه ساز این شهرستان، گفت: گنبدکاووس نیاز ویژه به بهسازی و نوسازی مدارس تخریبی دارد.

امان‌قلیچ شادمهر افزود: گنبدکاووس ۲۹ مدرسه کانکسی دارد که خواستار جمع شدن آنها از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور شد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس حدود ۹۶ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دور دوم دارد.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا