سیاسی

کاندیداها یک ظرفیت هستند، آنها را تخریب نکنیم

پایگاه خبری اولکامیز – مهدی سیدکلاته *: با نزدیک شدن به روز انتخابات و اوج گرفتن رقابت در شهرستان گنبد ، بعضا مشاهده میشود که احساسات و هیجانات عصبی برخی هواداران نامزدها بر منطق و استدلال آنها چیره گردیده و هواداری همراه با تخریب و بی اخلاقی و توهین به سایر نامزدها یا استفاده از جملات تحقیرآمیز و همراه با کنایه جهت کوچک شمردن رقیب در حال افزایش است .

بر آن شدم به عزیزان دل ، همشهریان عزیزم و جوانان و مردم شریف گنبدکاووس و ترکمن صحرا یادآوری کنم ، تک تک این افرادی که از فیلتر های نظارتی متعدد عبور کرده و از نگاه نظام اسلامی لایق حضور در مجلس شورای اسلامی دانسته شده اند ، سرمایه های انسانی ما هستند و فرزندان توانمند و کوشا و مورد تایید و اعتماد نظام ، لذا بیشتر از قبل مراقب جملات و کلمات خود باشیم.

نکند خدای ناکرده ، برای رسیدن به هدف که پیروزی نامزد مطلوب ماست ، پای روی اخلاق گذاشته و موجب تخریب و تحقیر و تمسخر این افراد که هر یک می‌توانند فردا گوشه ای از کار توسعه ی شهرستان و استان و حتی کشور را گرفته و بهترین مدیر اجرایی یا تقنینی یا قضایی برای جامعه باشند ، گردیم .

نگاه ما باید امروز این باشد که حدود ۴۰ نفر ، نیروی انسانی مدبر ، مدیر ، لایق ، مورد اعتماد نظام و انقلاب امروز به جامعه و نظام حکمرانی کشور معرفی شده اند و اگر چه فقط یکنفر توسط مردم برای نشستن بر جایگاه نمایندگی منتخب خواهد شد اما قرار نیست بقیه به هرز روند بلکه همین ها باید فردا به عنوان برگزیده های نیروی انسانی و مشتی نمونه خروار از نیروهای توانمند گنبدی در نهادها و ادارات و سازمانها و … پله های ترقی را طی کنند و مدیران فردای کشور باشند .

باید اینها را فرصتی برای شهرستان بدانیم و برای این افراد احترام ویژه قائل باشیم تا نظام هم نگاه مثبت خود را بر آنها استمرار بخشد و این نیرو ها را در بدنه ی حکمرانی بکار گیرد و توسعه ی نیروی انسانی گنبدی از همین جا استارت بخورد چیزی که قطعا پیش نیاز توسعه و پیشرفت شهرستان در همه ابعاد خواهد بود.

امروز رفتار و کنش ما در قبال این افراد قطعا توسط حاکمیت رصد میشود و ما میتوانیم با رفتاری صحیح ریل گذاری درست برای پیشرفت و ترقی نیروهای بومی را داشته باشیم و یا اینکه خودمان با دستان خود این نیرو ها را قربانی یک رقابت کوتاه مدت نموده و از دایره ی مدیریت در حاکمیت حذف کنیم .

 امروز بیشتر از رقابت به فکر آینده ی شهرستان باشیم و ضمن مشارکت بالا ، قدر تک تک نامزدهای محترم که فرزندان گنبد هستند را بدانیم .

 *عضو تحریریه مجله ترکمن دیار

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اگر کسی بخواهد ( نیروی انسانی مدبر ، مدیر ، لایق ، مورد اعتماد نظام و انقلاب ) و از فیلتر گذشته را بدون احساسات و هیجانات عصبی زیر سوال ببرد حق دارد؟ یا نه رعیت را چه به این کارها؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا