ورزشی

حضور غرور آفرین « سردار آزمون » در روزنامه های امروز

پایگاه خبری اولکامیز – لطیف ایزدی : برد شیرین و قدرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران بر سوریه، مردم کشورمان را شاد و مسرور ساخت. سردار آزمون ملی پوش خوش تکنیک گلستانی همچون دیگر بارانش در این برد نقش بسزایی داشت. این ستاره ترکمن ، سه شنبه شب خوش درخشید و توانست گل اول ایران را به ثمر برساند و با این گل جایگاهش را به پله سوم بهترین گلزنان تیم ملی ارتقا دهد و بار دیگر نگاهها را به خود معطوف سازد.

با بررسی اجمالی صفحه اول روزنامه های کشور در روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت پیشخوان در می یابیم که سردار آزمون این فوتبالیست حرفه ای گنبدی ، حضور پررنگی در نشریات سراسری کشور دارد. بی تردید این مسئله برای هر فرد گلستانی به ویژه برای ترکمنها و گنبدی ها بسیار حائز اهمیت بوده و مایه افتخار و مباهات است.

روزنامه اطلاعات، تصویر اول خود را به تیم ملی فوتبال ایران اختصاص داد و عکس سردار آزمون ، قلی زاده، امیری و حاج صفی  را کار کرد. این روزنامه قدیمی نوشت : « برد پرگل فوتبال ایران مقابل سوریه ، یگ گام به جام جهانی نزدیک تر شدیم. »

عکس اول روزنامه ایران هم در باره فوتبال ایران و سوریه بود که در آن تصویر سردار آزمون و احسان حاج صفی دیده میشد . روزنامه منتسب به دولت تیتر زد : « ایران امان نداد »

جام جم ، رورنامه منتسب به صدا و سیما ، عکس اولش فوتبالی نبود ولی یکی از تصاویر فرعی اش در مورد بازی ایران و سوریه بود و تصویر سردار در آن به چشم می آمد.

روزنامه خراسان هم عکس اول خود را به این بازی مهم اختصاص داد و نوشت : « صعود ۹۹  درصدی به جام جهانی ».

روزنامه همشهری که رسانه شهرداری تهران می باشد فقط در بالای صفحه گوشه سمت چپ خود را به فوتبال ایران و سوریه اختصاص داد و عکس سردار و حاج صفی را کار کرد.

روزنامه صبح امروز ، تصویر اول خود را که در حدود نیم صفحه بود به فوتبال اختصاص داد و نوشت : « ۳۶۰ دقیقه تا جام جهانی »

ابرار ورزشی ، عکس سردار آزمون را کار کرد و به نقل ار این ملی پوش ترکمن نوشت : « خیالمان بابت صعود به جام جهانی راحت شد »

این روزنامه در تیتر دیگری چنین نوشت: « نام سردار در کنار دایی فرار گرفت »

و اما تصویر یک ایران ورزشی هم فوتبالی بود که عکس سردار و امیری کار شده یود. این روزنامه تیتر زد : « آزمون همسایه نکو نام شد »

خبر ورزشی تصویر آزمون و حاج صفی را زد و تیتر زد : « مهر صعود »

روزنامه سیاسی جوان هم تصویر اولش فوتبالی بود و تیتر زد :  رسیدیم پشت دروازه های جام جهانی

روزنامه آفتاب یزد ، کمی متفاوت بود. این روزنامه اصلاح طلب به فوتبال زنان پرداخت و عکس دروازه بان تیم ملی زنان را کار کرد و تیتر زد :  « رکب  به اردنی ها »

ایران ورزشی عکس اولش فوتبالی بود که در آن سردار آزمون دیده میشد.  این روزنامه به نقل از این مولی پوش گنبدی نوشت : « بازیکنان ما میتوانند مقابل تبم های بزرگ دنیا بازی کنند »

تیتر روزنامه شرق جالب و متفاوت بود به گونه ای که رویکردی سیاسی – ورزشی  داشت. عنوان شرق این بود : « نخل های ابران عازم جام جهانی قطر؟ »

و اما در بیست و ششم آبانماه ۱۴۰۰ روزنامه های آرمان ملی ، اعتماد ، شهروند ، کیهان ، جمهوری اسلامی ، دنیای اقتصاد و اسیا  در صفحه اول خود در باره فوتبال عکس و تیتری کار نکردند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا