یادداشت

حاشیه ای بر یک حاشیه غیر ضرور

پایگاه خبری اولکامیز – عطا محمد فروز: این حقیر یادداشت آقای کیان راجع به مدیریت بیمارستان پیامبر اعظم(ص)را چندین بار مطالعه کردم تا ازچندوچون قضیه به خوبی مطلع شوم لذا نکاتی به شرح ذیل دراین باب قابل ذکر می نمایاند.

۱)زبان یادداشت آقای کیان نسبتا تند است لکن سوالات و ابهامات مطروحه ایشان بسیار معمولی است ونهایتا ریاست محترم بیمارستان مذکور میتوانستند با همان لحن به مجهولات ایشان پاسخ بگویند.

۲)آقای کیان دراین یادداشت(نامه سرگشاده) سه سوال محوری طرح کردند شامل علت مرخصی اجباری برخی پرسنل.علت انتقال برخی نیروهای متخصص وباتجربه به مراکز درمانی دیگر وبالاخره چرایی برخی انتصابات داخلی مدیران در غیر پست سازمانی، که مدیریت محترم به سادگی می توانستند درخصوص صحت و سقم آنها ونیز مسائل دیگر توضیح دهند ودر نهایت درصورت احراز تخطی نامبرده از اصول کار خبری ،ایشان را به رعایت این اصول فرا می خواندند.

۳) دوستان رسانه ای ما بهتراست که ابهامات خود را به صورت واضح وبا کمال متانت وبا رعایت مبانی کار رسانه ای مطرح نمایند طوری که مدیران ازآن نه بوی تخریب بلکه شمیم اصلاح و انذار استشمام کنند و دراین بین حداقلی از اختیار را نیز برای مدیران شهری در انتخاب همکاران خود قائل باشند به هرحال سیستم اداری کشور آن چیزی است که جلوی چشم ماست و با وضعیت مطلوب فاصله ای دور و دراز دارد.

و درپایان از مدیریت پیامبر اعظم (ص) گنبد نیز انتظار حداقلی این است این مجموعه عظیم درمانی که در خاطره جمعی شهروندان گنبدی برگ زرینی درخدمت به خلق خدا در ایام کرونا دارد اجازه ندهد با حاشیه هایی از جنس آنچه که این روزها در فضای مجازی مشاهده میشود دچار خدشه ونقصان شود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا