اخبار

شادمهر: سرعت آپلود و دانلود در «شاد» در قیاس با سایر اپلیکیشن‌های مشابه بسیار پایین است

امان قلیچ شادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح مشکلات «شبکه شاد»، اظهار کرد: نخستین ایراد این سامانه، عدم دسترسی همه دانش آموزان به آن است؛ این مهم به ویژه در مناطق محروم به چشم می‌خورد البته با  بالا رفتن قیمت گوشی هوشمند تا بیشتر از دو برابر طی یکسال گذشته حتی خرید گوشی هوشمند تبدیل به معضلی برای طبقه متوسط نیز شده است.

نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی، عدم پوشش شبکه اینترنت در بسیاری از نقاط روستایی و حتی شهری و ضعف پهنای باند و زیر ساخت اینترنت کشور را دیگر مشکل شبکه شاد برشمرد که ضرورت دارد با ورود وزارت ارتباطات این معضل برطرف شود.

هیچ آموزشی برای تولید محتوا به معلمان داده نشده است

وی عدم توانایی معلمان در تولید محتوای الکترونیک و عدم آموزش معلمان در تولید محتوی را دیگر ایراد وارد بر شاد دانست و گفت: افزون بر این، عدم توانایی معلمان در استفاده از اپلیکیشن شاد و ضعف در آموزش معلمان نیز برای دانش آموزان مشکل ساز شده است.

«شاد» نسخه ios  ندارد/ نسخه تحت وب «شاد» حتی امکان ارسال فایل صوتی هم ندارد

شادمهر ادامه داد: عدم هماهنگی و تناسب نسخه اندروید و نسخه تحت وب و ضعف امکانات نسخه تحت وب  و همچنین نبود نسخه ios اپلیکیشن شاد دانش آموزان را دچار مشکل کرده است به طوریکه نسخه تحت وب این اپلیکیشن هیچ امکانی از جمله ارسال فایل صوتی را نیز ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم،  سرعت بسیار پایین آپلود و دانلود مطالب در اپلیکیشن شاد نسبت به سایر برنامه‌های مشابه خارجی را یکی دیگر از ایرادات اپلیکیشن شاد برشمرد

ثبت اشتباه شماره معلمان در سامانه مرکزی   

عضو کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: ثبت اشتباه شماره همراه معلمان در سامانه سناد نیز مشکلاتی را برای فرهنگیان ایجاد کرده که آموزش و پرورش باید به این مسائل نیز رسیدگی کند./ خانه ملت


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا