اخبار

نشست اصحاب رسانه با رئیس دانشگاه آزاد گنبد برگزار شد

پایگاه خبری اولکامیز – عبداللطیف ایزدی: نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه با رئیس دانشگاه آزاد گنبد سه شنبه هشتم خرداد برگزار شد

در این نشست که در مکان دانشگاه برگزار شد دکتر گرایلی به پرسشهای متعدد خبرنگاران پاسخ داد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت:  بعد از ۱۰ سال دانشگاه آزاد گنبد را ۲ رتبه ارتقا دادیم. دانشگاه آزاد گنبد از رتبه ۱۰ به رتبه ۸ ارتقا پیدا کرد. امتیاز ما از دانشگاه آزادشهر بیشتر است. دانشگاه علی آباد رتبه ۷ و دانشگاه آزاد گرگان رتبه ۶ را دارد. دانشگاه آزاد گنبد سال ۸۳ تاسیس شد و تقریبا ۱۵ سال از سایر دانشگاهها عقب هستیم. دانشگاه آزاد گنبد در رشته زبان و ادبیات فارسی دانشجوی دکترا  دارد.

در سطح دکتر ۵۰ هیئت علمی داریم و ۳۰۰ فرهیخته دیگر نیز بصورت حق التدریس در دانشگاه تدریس می کنند.

دکتر گرایلی افزود: از نماینده گنبد می خواهیم در گرفتن رشته ها به ما کمک کنند چرا که یکی از مهمترین زیرساخت های شهرستان وجود دانشگاههای معتبر است.

 رئیس دانشگاه آزاد گنبد اظهار داشت: سه کنفرانس برگزار کردیم  اولی در  حوزه گردشگری سلامت بود . دومی کنفرانس جهانی عنصرالمعالی کیکاووس بود که بازتاب خوبی داشت و شهرداری و شورای شهر گنبد  با ما همکاری داشتند که از آنها تشکر می کنم.

وی  از بیشترین جذب دانشجو را در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خبر داد .

رئیس دانشگاه آزاد گنبد از خبرنگاران و اصحاب رسانه گنبد انتقاد کرد و گفت: اصحاب رسانه گنبد خبرهای دانشگاه آزاد گنبد را آن طور که باید و شاید اطلاع رسانی نمی کنند.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا