اخبار

چرا دکتر ایری؟

پایگاه خبری اولکامیز – مهندس شریف نافعی*: بر این اعتقاد و باورم که با وحدت ، همدلی ،  هم اندیشی و استفاده از شایستگان می توان در حل مسائل ، مدیریت جامعه و اعتلای کشورمان نقش آفرینی کرد و بنا بر این اعتقاد بر خود وظیفه می دانم با اندیشه های متفکران ، دلسوزان و تلاشگران جامعه آشنا شده و روابط صمیمیانه ای را برقرار نمود و آنرا گسترش داد.

در این راستا بود که چند سال پیش به دیدار اقوام به بندر ترکمن رفته بودم به دیدار دکتر محمد قلی ایری در محل کارشان رفتم و باب آشنایی باز شد و به گرمی مرا به آغوش گرفت که نشان از معرفت اجتماعی ایشان بود . کتابخانه ای که در محل کار دکتر بود نظرم را جلب کرد .از صحبت های عمیق ، نغز و پرمغز دکتر ایری به ارتباط اندیشه ها و کتابخانه پی بردم ، کتابخانه ای که در پشت سرایشان قرار داشت و نیز کتابخانه بزرگی که در منزل داشتند و این را از لابلای صحبتهایشان متوجه شدم .

اما در ایامی قرار داریم که سرنوشت ساز است هفته ای که در انتهای آن مردم با حضور گسترده خود افراد شایسته را باید برگزینند تا در راس امور باشند و  بخصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عزیز را هموار کنند افراد شایسته ای که علاوه بر مردمداری ، جسارت و هوش بالا :

۱- اهل مطالعه و دانش افزایی و آگاه از علوم مختلف بوده و در یک کلام عمیق باشند

۲-از توان و ظرفیت مدیریتی بالا مخصوصا مدیریت بحران بهره مند بوده و دارای قدرت تصمیم گیری باشند

۳.خلاق باشند.

۴.شاخصه ویژه ای که در این دوره از انتخابات با توجه به شرایط جامعه باید پر رنگ باشد شاخصه تجربه می باشد

*عضو پیشین شورای شهر گنبد

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا