ورزشی

آتش بازی تاجر در سالن المپیک

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی، خبرنگار: شب رویایی گنبدی ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال کشور هفته ای که با کامبک یاران احد ارمشی در مقابل سایپا تهران و رستگاری در گیم پنجم که همه را  به وجد آورد ه بود با یک پله صعود  در جدول کامل شد.

با وجود  اینکه دو گیم اول را شهرداری گنبد با خطاهای مکرر خصوصا توپ های برگشتی و آنالیز بهتر یاران عظیم جزیده  به حریف چغر خود واگذار کرده بودند اما بمب افکن ترکمن صحرا (۳۰ امتیاز را کسب کرد)به همراه رسول آقچه لی کاری کردند کارستان.حملات رسول و دفاعهای تک نفره در منطقه چهار زمین و آتش بازی میکائیل تاجر که با شروع گیم سوم انرژی مضاعفی را به هم تیمی های خود با فریادهای مکررتزریق نموده بود سرانجام به پیروزی شهرداری گنبد منجر شد.

احد ارمشی با چند تعویض در گیم سوم توانست  به بازی برگردد.حمایت گسترده هواداران  تا پوئن های آخر نیزباعث شد تا ریتم بازیکنان سایپا بهم بریزد و این همان نکته ای است که عظیم جزیده بعد از بازی اذعان داشت که ما برای پیروزی به میدان آمدیم اما جو  سالن و حمایت تماشاگران باعث شد تا یاران جوان تیم تمرکز خود را  از دست بدهند.نکته باریکتر از مو یکدستی و حضور گسترده مسئولین و سینه چاکان والیبال در سالن میباشد که قابل توصیف است گنبد با این پیروزی در رده دهم جدول قرار گرفت .

حواشی دیدار با سایپا

در اواسط گیم دوم سالن المپیک تقریبا جایی برای نشستن نداشت.

طبق عادت همیشگی کار رسانه ای در سالن المپیک با اعمال شاقه است. نه ورود و جایگاه خبرنگاران مشخص است و نه فضایی برای نوشتن و تحریر.

مبارزه دو تیم و امتیازات شانه به شانه موجب شد تا تماشاگران رمقی برای ترک سالن نداشته باشند.

معاون فرماندار گنبد آقای گوگلانی به همراه اعضاء شورا فعلی و قبلی در سالن حضور داشتند.

موج مکزیکی از سوی هوداران که به زیبایی اجرا شد صحنه های نابی را در سالن رقم زد.

مصدومیت ادریس دانشفر که با دریافت ها ی خوب .سرویسهای محکم   وحملات کوبنده در روند بهتر شدن تیم کمک شایسته ای را انجام داده بودامیدواریم جدی نباشد و این بازیکن  با تجربه به جمع یاران بپیوندد تا گنبد را در بازیهای حساس پیش رو همراهی بکند.

سالن المپیک با صندلیهای شکسته. زمین غیر استاندارد. و روشنایی چشم نواز نمیتواند یاران والیبالی را اقناع کند. لیاقت هواداران افزونتر از این امکانات می باشد.(قابل توجه مدیر کل ورزش استان)

عکس های یادگاری هوادارن با جزیده و احد ارمشی بعد ار پایان بازی در نوع خود جالب بود.

تیم یکدست علیپور و محسن آراء که خیلی وقت بود جای این عزیزان در سالن خالی بود با شعارهای دلنشین و تشویق های لالیگایی  جانی تازه به روح پژمرده والیبال بخشیدند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا