گزارش

اولین نشست هم اندیشی انتخابات مجلس در مراوه تپه برگزارشد

مراوه از کلاله حمایت می کند

پایگاه خبری اولکامیز – اولین نشست هم اندیشی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دیشب ( سوم بهمن ماه ) در  شهر مرزی مراوه تپه برگزار شد.

در ابتدای نشست بگ دردی سوداگر فضای انتخاباتی حوزه شرق گلستان را بررسی کرد و گفت: همه با هم یازدهم اسفند ماه پای صندق های رای می آییم و رکورد بالاترین مشارکت را ثبت می کنیم.

این چهره نام آشنای ترکمن صحرا افزود: در این دوره مردم کلاله از مراوه تپه انتظار همیاری و همدلی دارند. ما هم این انتظار را منطقی می دانیم و آن را می پذیریم و با کلاله همدل و هم صدا خواهیم شد.

ناصر  اونق غراوی فرهنگی اهل قلم مراوه تپه ای سخنران دوم این نشست بود. وی بر ضرورت انتخاب نماینده بومی برای پیشرفت منطقه اشاره کرد و گفت: نماینده بومی دلسوز و دردآشنا بوده و در مجلس می تواند قدرت رایزنی برای حل مشکلات  داشته باشد و برای برطرف کردن نیازهای منطقه تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

اونق غراوی اظهار داشت: کاندیداهای محترم انتخابات مجلس برنامه های خودشان را به مردم ارائه بدهند و به خواسته ها، مشکلات و نیازهای شهرستان توجه کنند و برای رفع آنها برنامه مدون داشته باشند.

سومین سخنران این نشست ناصر حاجیلی دوجی فعال انتخاباتی مراوه تپه ای بود. وی گفت: در این دوره با مردم کلاله همسو می شویم. انتخابات را درست تحلیل کنیم. از اشتباهات گذشته درس بگیریم و در مقابل بازی های سیاسی هوشیار باشیم.

عضو سابق شورای شهر مراوه تپه افزود: در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و برای آبرو داری پیش نسل های آینده هم شده با کلاله هم دل و هم صدا خواهیم شد.

در ادامه این نشست برخی از فعالین منطقه مشکلات مراوه تپه را بیان کردند و تاکیئ کردند که کاندیداها برای حل مشکلات برنامه داشته باشند.

در این نشست همه اعلام کردند با کلاله همدل و همیار باشند. آنها با همدلی و همیاری کلاله را صدا می‌زدند و تاکید کردند این دوره در صندوق رای هم دلی و همیاری و اتحاد خودمان را اثبات خواهیم کرد.

این نشست هم اندیشی در راستای افزایش شور و شوق انتخاباتی در منطقه به همت غفور غراوی عضو  شورای شهر مراوه تپه برگزار شد. خود وی نیز دبیر این نشست بود.

ارازگلدی آخوند گرگانلی دوجی در برگزاری این نشست همکاری داشت.

نگارش : ناصر اونق غراوی

ویرایش : لطیف ایزدی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. 🔺گفتگو با کافه خبر خبرآنلاین ۱۳ دی ۱۴۰۲ (بخش اول)

    ▪️گفتگویی پیرامون موضوعات متنوعی چون؛ سالگرد آقای هاشمی، آموزش تاریخ جعلی، ضعف احزاب، نسل z، پایگاه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان، انتخابات و میزان مشارکت، دیدارهای نمایشی رییس‌جمهور، کینه‌ورزی علیه روحانی، ناکارامدی مجلس کنونی، فساد دبش، شرکت در انتخابات، نظرسنجی‌ها، بی‌برنامگی دولت، بی پرنسیپی اصولگرایان، خالص‌سازی، و….

    🔹آقای عباس عبدی، (به عنوان یک) شهروندِ جمهوری اسلامی چقدر دغدغه انتخابات اسفند را دارد؟

    🔘هیچی! فعلا انتخابات موضوعیتی ندارد. مثلا(برخلاف) آلودگی هوای تهران، اگر هوا آلوده است فقط برای من و شما نیست بلکه برای همه است، حالا عده ای بیشتر درگیر این آلودگی هستند و عده ای دیگر کمتر.

    🔘ببینید انتخابات به خودی خود که اهمیت ندارد، بلکه به خاطر تبعات و نتایجش اهمیت دارد. وقتی مردم می بینند دفعه قبل انتخاباتی برگزار شده و نمایندگانی روی کار آمدند که چیزی بلد نیستند، یک نماینده ای دو تا دکترا دارد ولی به طرح می گوید «طحر» به لایحه می گوید«لاحیه»، سوال پیش می آید که این مجلس چه مجلسی است که درست کردند؟

    🔹آقای عبدی محدودیت های اجتماعی، فشارهای اقتصادی و بحث تندروی های سیاسی چقدر در سرد شدن حضور مردم در دو سه سال اخیر تاثیرگذار بوده است؟
    🔘مسئله اصلی این چیزها نیست. اینها نتایج یکسری از مسائل است. فرض کنید که یک نفر تب دارد، این تب به خودی خود مسئله نیست بلکه منبع تب، ویروس و منبع میکروب است که مسئله اصلی است و تب تنها بروز آن است. بر همین اساس ممکن است در مقطعی تورم هم باشد، اما مردم می آیند و تورم آنها را منفعل و ناامید نمی کند. برای اینکه می بینند درست است که تورم است ولی راهی وجود دارد، برای اینکه از آن راه وارد شوند و به اصلاح ماجرا کمک کنند.

    🔘حتی اگر این نکات هم مطرح هم نباشد ولی یک انتخابات درستی برگزار شود، مردم باز هم پای صندوق می آیند، چرا؟ چون شما در جامعه وضعیت خوبی دارید و می گویید باید از این طریق آن را حفظ کنیم. بنابراین اساسا آمدن و نیامدن ربطی به این مسائل ندارد. به این ربط دارد که آن نهادی که می خواهد درست شود آیا رقابتی کامل است یا نه؟ آیا اختیارات دارد یا نه؟ و آیا اگر شکل گرفت می تواند به انجام وظایف خود بپردازد یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا