اخبار

بیانیه دوم رادمهر

پایگاه خبری اولکامیز – دیشب بیانیه اول عبدالغفار رادمهر درخصوص دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گنبد در اولکامیز منتشر شد که در آن نویسنده رقبای انتخاباتی را از خشونت برحذر داشته و دعوت به آرامش و رقابت سالم کرده بود. این بیانیه بی طرفانه و در راستای همگرایی بود و نیازی به بیانیه دوم نداشت. گویا پس از آن وی با انتقاد هواداران یکی ار کاندیداها مواجه شده  و بیانیه دوم را نوشته است. حال متن ارسالی رادمهر را در ذیل می خوانید:

بیانیه دوم دبیرکل «جبهه متحد همدلان صحرا» در خصوص سوء تفاهم و سوء تعبیر پیش آمده از بیانیه نخست «همدلان صحرا» در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی(دور دوم) در شهرستان گنبدکاووس:

با سلام و احترام
با توجه به اتفاقات اخیر که در روستای «قوینلی گدایجه» پیش آمده و کلیپ آن در فضای مجازی نشر یافته بود، اینجانب بیانیه ای صادر نمودم مبنی بر درگیری بین هواداران دو رقیب کاندیدا، که گویا موضوع اینگونه نبوده ! و این مسأله باعث سؤتفاهم و سؤتعبیر از سوی برخی از هواداران کاندیدای محترم شده است!
بدینوسیله به استحضار می رساند که هدف از صدور بیانیه نخست، وحدت و همدلی برای رسیدن به اتحاد ملی در ترکمن صحرا و رعایت اخلاق انتخاباتی در دموکراسی بود و هیچگونه هدفی یا هواداری از یک کاندیدای خاص مدنظر نبوده است.

هر یک از کاندیداهای محترم از دوستان اینجانب هستند و ارتباط حسنه با آنان دارم و هر یک از عزیزان در کارزار انتخابات رأی آوردند، برایش آرزوی توفیق و خدمت به منطقه را می نمایم.
در واقع، این مردم منطقه هستند که برای تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی خویش با حضور در پای صندوق های رأی، آیندهٔ خود و منطقه را رقم خواهند زد.
بزرگترین آرزوی اینجانب، برقراری امنیت سیاسی و آرامش اجتماعی منطقه بوده و است.

با امید به روزهای روشن تر
با کمال احترام

عبدالغفار رادمهر
دبیرکل « جبهه متحد همدلان صحرا »
مورخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

www.ulkamiz,ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا