اخبار

جلسه پیگیری پروژه ساخت بیمارستان گمیش تپه با حضور دادستان کل کشور برگزار شد

پایگاه خبری اولکامیز – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان باعنایت به پیگیری های
اسپانلو دادستان کل استان گلستان، بابایی نژاد فرماندارشهرستان گمیشان
و احمدیان دادستان شهرستان گمیشان برای تسریع در ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر گمیش تپه.
بدین منظورجلسه‌ای با حضور مسئولان عالی‌رتبه قضایی کشور و استان و مسولین اجرایی استان برای تسریع در احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان برگزار شد.

این جلسه به منظور پیگیری هرچه سریع‌تر پروژه ساخت بیمارستان شهر گمیش تپه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور، در دفتر دادستان استان گلستان تشکیل شد.

حاضرین در این جلسه عبارت بودند از:
· دادستان کل کشور
· معاون امور عمرانی استانداری
· دادستان کل استان گلستان
· فرماندار گمیشان
· دادستان گمیشان
· رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان
· ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان
· مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان

دلایل ضرورت و اولویت ساخت این بیمارستان که در جلسه مورد تأکید قرار گرفت، عبارت‌اند از:
· محرومیت شهر گمیشان از داشتن بیمارستان
· موقعیت مرزی شهرستان
· ضرورت تثبیت جمعیت مرزنشین
· کمترتوسعه‌یافته بودن منطقه
· قرارگیری گمیشان در زمره ۳۱ شهرستان محروم کشور
· بالا بودن آمار مددجویان و جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی

بر این اساس، دادستان کل کشور با اشاره به این موارد، دستورات لازم و فوری را برای شتاب بخشیدن به فرآیند ساخت این بیمارستان با ارایه راهکار وپیشنهادرا صادر نمودند

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا