مطالب ویژه

سخنان تاریخی دکتر یوسف خانی در حمایت از قرجه طیار چه بود؟

مجلس محل تجربه است، جای قیل و قال نیست

پایگاه خبری اولکامیز – دکتر یوسف خانی، کاندیدای ادوار مجلس و یکی از چهره های شناخته شده سیاسی اجتماعی گنبد شامگاه دوشنبه دهم اردیبهشت در خالد نبی طی سخنانی جذاب، محکم و قوی حمایت قاطع خود را از قرجه طیار کاندیدای دور دوم مجلس دوازدهم اعلام کرد. ایشان به زبان ترکمنی سخن گفت و بیاناتش مورد استقبال حاضرین قرار گرفت به طوری که با تشویق های پیاپی آنها همراه میشد. ترجمه فارسی سخنان دکتر خانی را با هم می خوانید:

از همه شما عزیزان تقدیر و  تشکر می کنم امشب صحنه های زیبایی را رقم زدید که همیشه در ذهن ها خواهد ماند. در ابتدای سخنم از بیانات حضرت امام خمینی الهام می گیریم که می گفت حفظ حیثیت اسلامی و ملی به این است که همه با هم باشیم، ما هم باید از این سخن الگو بگیریم با هم باشیم تا موفق شویم.

 در این دوره از انتخابات از آقای طیار که تجربه نمایندگی دارد و در مدار اخلاق مداری حرکت می کند حمایت می کنم. در مجلس دهم همکاری زیادی با ایشان داشتم.

 برای حمایت از طیار با شحاعت و جسارت به میدان آمدیم. حرفهای زیادی علیه من زدند اما هدف ما توسعه شهرستان، استان و ایران اسلامی است.

طیار تجربه نمایندگی دارد. این نکته مهمی است. در این دوره مجمع نمایندگان را بررسی کردیم غالبا تجربه نمایندگی دارند. سید نجیب حسینی  و رحمت الله نوروزی نماینده سه دوره ای هستند. اگر طیار به مجلس برود دو دوره ای می شود. سنگدوینی و ایری هم دو دوره ای شدند. با این اوصاف مجمع نمایندگان استان گلستان توانمند می شود.

هر هفته برای دیدار با وزیر به نماینده ها وقت می دادم قبل از اینکه به پیش وزیر بیاید به رزومه نمایندگان دقت می کردیم. حتی در سطح وزارتخانه نماینده هایی که با دو دوره و یا بالاتر هستند جایگاه والاتری دارند و احترام ویژه ای به آنها قائل می شوند.

به آقا ی طیار گفتم پس از اینکه به مجلس رفتید با دولت در تعامل باشید. برای پیشرفت منطقه شب و روز تلاش می کنیم. همه همت کنیم. همیشه مطالبه گر باشیم تا منطقه پیشرفت کند.

کد انتخاباتی آقای طیار ۲۲ است. این را به فال نیک می گیرم.  ۲۲ در نظام جمهوری اسلامی مبارک است انشاء الله در ۲۲ اردیبهشت جشن پیروزی خواهیم گرفت. خواهش می کنیم به مردم بگویید تلاش کنیم با رای بالا با وحدت بالا آقای طیار را انتخاب کنیم. هر چه رای ما بالا باشد قدرت ما بیشتر می شود. کلام نماینده تاثیرگذارتر می شود.

 تا آخر انتخابات در کنار طیار خواهم بود. با وجود اینکه در انتخابات دوره دهم با آقای بردی پور بودم ولی طیار از ظرفیت من در مجلس استفاده کرد. به من محبت کرد. نگاهش بسته و محدود نبود.

طیار اخلاق مدار و اهل دل است. در خدمت اقشار ضعیف خواهد بود. انشاء الله با تلاش و حمایت شما مردم فهیم اگر آقای طیار به مجلس ورود بکند قول می دهیم مشکلات مردم را در حد توان حل کنیم.

 جناب آقای طیار قول بدهید تمام وقت برای مردم خصوصا برای اقشار آسیب پذیر که دستشان به جایی نمی رسد باشید. 

مجلس جای عقده گشایی نیست. مجلس جای عوامفریبی نیست.مجلس جای قیل و قال نیست.       مجلس محل  تجربه است. محل گذشت است محل از خود گذشتگی است. هنوز نرفته گرو کشی می کنید. دو دوره است که فضای مجازی را به منجلاب کشیدید

 اتهامات واهی و بی اساسی می زنند که انشاء الله به خودشان برمی گردد. صادقانه زندگی کردم و صادقانه در خدمت مردم بودیم. موبایلم شب و روز باز بود.

با هر شیوه ای نمی توان به مجلس رفت. گروه کشی می شود. خدای نکرده اگر برخی به مجلس بروند پرونده سازی می کنند.

در وجود آقای طیار عقده گشایی و گرو کشی نیست. همه تلاش کنیم تا طیار نماینده شود. اگر این بار موفق شود از خاندان طیار چهارمین بار است که به مجلس  می رود این مهم کار هر کسی نیست.

اخلاق محور باشیم. بار دیگر حمایت قاطع و جانانه خود را از آقای طیار اعلام می کنم. کسانی که ما را دوست دارند به آقای طیار رای دهند انشاء الله فردای انتخابات رو سفید خواهیم شد.

لطیف ایزدی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا