حوادث

سخنی با دستگاه قضا و نهادهای نظارتی

پایگاه خبری اولکامیز- همرا خوجه عضو هیئت تحریریه اولکامیز نوشت : چندی پیش شاهد یکی از اشتباهات بزرگ عوامل قضایی و انتظامی شهرستان گنبد بودیم و آن برخورد و بازداشت لطیف ایزدی خبرنگار و عضو خانه مطبوعات استان گلستان بعنوان نشر اکاذیب بود .

خبری که به هیچ عنوان کذب نبود به همین دلیل از صبح دستگیری آقای ایزدی اصحاب قلم، فعالین رسانه ای و … بر این روند بصورت مدنی و صنفی اعتراض  کردند تا در نهایت این غائله با عذرخواهی و دلجویی ختم بخیر گشت.

اما از دیروز خبری دیگر مبنی بر زندانی شدن خبرنگاری دیگر از تورکمنصحرا بنام آمان محمد خوجملی باعث تلخی اوقات گشته ….

در این جا یاد آوری چند نکته کوتاه را  لازم دانستم.

خوشبختانه ما در کشوری زندگی میکنیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی انتقاد را زمینه ساز پیشرفت میدانند حتی در جایی دیگر از فرمایشات خود عنوان داشته‌اند:

چند سال قبل یکی از نشریات دانشجویی از بنده انتقاداتی کرده بود. خواستند برخورد کنند اما من گفتم برخورد نکنید این ها اشکالی ندارد اجازه دهید بنویسند.

از طرفی آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه‌ قضاییه در مناظرات انتخاباتی ادعا کرده بودند که در دوران ریاست ایشان هیچ خبرنگاری توسط قوه قضاییه روانه زندان نگشته

اگه رویه تغییر نکرده باشد خواهشا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین بر اساس ادعای آقای رئیسی در مناظرات جهت پیشرفت و ارتقا از طریق انتقاد؛  آقای امان محمد خوجملی را آزاد نمایید و بگذارید قانون آزادی بیان و مصونیت خبرنگاران حفظ گردد

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا