سیاسی

سوم بهمن ماه، سومین سورپرایز انتخاباتی دکتر ایری

پایگاه خبری اولکامیز – با شروع دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی دکتر محمد قلی ایری با تجربه نمایندگی در دوره اول شورای شهر بندرترکمن و نمایندگی در دور هفتم مجلس شورای اسلامی به خوبی ثابت کرده است که پس از هر بار منتخب مردم شدن از فردای روز انتخابات برنامه دارد.

اولین اقدام وی برای تقویت کادر انتخاباتی اش  جذب اولین رئیس شورای اسلامی شهر دور ششم بندرترکمن یعنی بهرام محمد چوگان بود که ریاست اداره ورزش جوانان انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا و دبیر کل هیات کاراته استان گلستان و همچنین نائب رئیسی کیوکوشین کاراته (f.i.k.k) جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد. 

چوگان به جهت داشتن روابط عمومی خوب و محبوبیت فوق العاده در میان اقشار ورزشکار یکی از مربیان برتر کاراته کشور شناخته می شود. اولین نیروی اثرگذاری که برای تیم دکتر ایری به عنوان نقطه قوت محسوب گردید.

بعد از بهرام چوگان روند ملحق شدن چهره ها تدوام یافت و دکتر حسین (باوا) خورشیدی توانست در گمیشان اثر خوبی در تقویت تشکیلات دکتر ایری بگذارد و حالا امشب در سوم بهمن طی نشست هم اندیشی دکتر ایری در بندرترکمن، علی پورقاز عضو ادوار گذشته شورای اسلامی شهر بندرترکمن و از جوانان خوشنام در کنار تیم دکتر ایری قرار خواهد گرفت.

اگر تا چند روز گذشته از دکتر ایری به عنوان یکی از شانس های مسلم راهیابی به فینال رقابت جذاب انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی نام برده می شد، اکنون با اطمینان می توان گفت با روند پیش رو امکان حضور دکتر ایری به عنوان نماینده مجلس دور یازدهم در همان مرحله اول بیش از پیش محتمل شده است.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا