اخبار

سخنان متفاوت امام جمعه اهل سنت گنبد

انتقاد از گرانی و بیکاری جوانان در نماز عید

پایگاه خبری اولکامیز – سخنان امام جمعه اهل سنت گنبد در مراسم نماز عید قربان امیدبخش و دلگرم کننده بود. کریم آخوند جاور خطاب به نماینده عالی دولت در استان گلستان گفت: آقای استاندار گرانی بیداد می کند. مردم در رنج و سختی به سر می برند جلوی گرانی  ها را بگیرید.

اگر چه مراسم نماز عید قربان زودتر از سنوات گذشته برگزار شد و این مسئله با انتقاداتی همراه بود  ولی کریم آخوند جاور با سخنرانی حق مدارانه خود به نوعی کاستی ها را جبران کرد و رضایت نمازگزاران را جلب نمود.

این روحانی اهل سنت این بار صدای ملت شد و خطاب به استاندار گلستان گفت: گرانی ها به مردم فشار می آورد و زندگی را بر همگان سخت کرده است جلوی گرانی ها را بگیرید.

وی بیکاری جوانان را معضل بزرگ منطقه دانست و افزود: اشتغالزایی نیاز مهم جامعه است مقدمات اشتغال را فراهم نمایید.

امام جمعه اهل سنت گنبد در فراز دیگری از  سخناش خواستار تکمیل جاده نفت شد و این جاده را استراتژیک دانست.

وی در پایان سخنانش به مشکل نان و شلوغی نانوایی ها در گنبد اشاره کرد و  خطاب به فرماندار ویژه گفت: صف نان در گنبد شلوغ است مشکل نان را مدیریت کنید.

امام جمعه اهل سنت گنبد این بار با سخنان واقع نگر و مطالبه محور نگاهها را به خود معطوف ساخت و یکی از بهترین خطابه های خود را ایراد نمود. امید که اینگونه سخنان شجاعانه و شایسته در دفاع از حق و حقوق مردم تداوم داشته باشد.

لطیف ایزدی

www,ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وقتی رییس دولت ، صراحتأ اعلام میکند گرانی بعضی کالاها را به سال بعد موکول کرده اند ، معنی آن اینست است که افزایش قیمتها از اهداف دولت است . لذا درخواست اشاره شده امام جمعه از مجری زیردست دولت ، حاکی از عدم اطلاع کامل ایشان از اوضاع جاری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا