مطالب ویژه

انتقاد خانی از آق ارکاکلی؛ رفتن به مجلس با هر شیوه ای ارزش ندارد + تصاویر

شما در فضای مجازی باختید. در فضای واقعی دهستان فجر روستای گدایجه نیز باختید.

پایگاه خبری اولکامیز – همایش بزرگ قرجه طیار کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم با حضور معنادار و شوق انگیز جمعیت کثیری از طرفداران و شهروندان محلات سطان محمد آخوند، خالد نبی، رسالت، بایک حاجی، بابل محله  و . . در حیاط وسیع حوزه سلطان محمد آخوند برگزار شد.

در این همایش باشکوه؛ دکتر یوسف خانی کاندیدای شاخض ادوار مجلس، مهندس آنه محمد بدراق رئیس تشکیلات شهید معمی هلاکو، مهندس محمد آق نوه سلطان محمد آخوند، مهندس الیاس پورلی،  شیرمحمد شیروانی خبرنگار ورزشی در حمایت از قرجه طیار دقایقی سخنرانی کردند.

در محله سلطان محمد آخوند ، یوسف خانی برخی از مسائل و حقایق انتخابات مجلس در گنبد پرده برداشت و از رفتار انتخاباتی عبدالحکیم آق ارکاکلی و یارانش به شدت انتقاد کرد به طوری که سخنانش با تشویق های پیاپی و ممتد جمعیت حاضر همراه شد. در آن شب تاریخی خانی به زبان ترکمنی سخن گفت. مهمترین بخش های سخنان وی را با ترجمه فارسی در ذیل می خوانید:

جایگاه مجلس بسی بالاتر از اراجیفی است که در فضای مجازی مطرح می شود. مجلس قداست دارد.

آگاه و هوشیار باشید. مسائل را به قول مهندس بدراق تبیین کنید و به اطلاع کسانی که نشنیده اند برسانید.

عده ای می خواهند دهستان فجر را به نام خود بزنند در حالیکه دهستان فجر متعلق به گنبد، ترکمن صحرا و استان گلستان است نه جناح و گروه خاص.

در انتخابات بدعت درست کردند. راهیابی به مجلس با هر راه و شیوه ای ارزش ندارد. ورود به بهارستان با تهمت و افترا پشیزی ارزش ندارد.

متاسفانه برخی در دهستان فجر اعلام می کنند هر کسی به طیار رای دهد خائن است در حالیکه مشخص است این صفت لایق چه کسانی است.

 دیروز ( شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) در دهستان فجر کاروان جناب طیار باشکوه بود و برنامه داشت.

از زمانی که به عنوان برادر از قرجه طیار حمایت کردم یک سری اتهامات به بنده زدند. در نشست گذشته گفتم این اتهامات به خودشان برگردد اما الان اصلاح می کنم خداوند آنها را هدیت کند.

در دهستان فجر با همت شما مردم آگاه و غیور در حمایت از قرجه طیار رویش و خیزش ایجاد شد.  نتوانستند این رویش ها را ببینند و با چوب و چماق آمدند.

متاسفانه هنوز به مجلس نرفته با خشونت رفتار می کنند. بدانید که نمایندگی امانت ملت است آیا امانتدار واقعی خواهید بود؟ به قول آقای طیار نمایندگی حق الناس است آیا حق الناس را رعایت می کنید؟

 نماینده شدن ویژگی هایی دارد. یکی از ویژگی هایش این است که عدالت داشته باشد در حالی که شما عدالت ندارید.

 در زادگاهم قوینلی گدایجه جلوی کاروان طیار ایستادید با خشونت رفتار کردید جوب و چماق کشیدید جوانی را مجروح کردید آیا این حادثه زیبنده است؟

در روستای خودم به بنده بی حرمتی می کنید متاسفانه بی حرمتی را در شهرستان گنبد بدعت کردید. از بخش داشلی برون بگذریم به دهستان و روستا تسری پیدا کرد و متاسفانه به خانواده ها بی احترامی کردید.

پنج سال است که اراجیف شما را تحمل کردیم. در فضای مجازی تهمت زدید

 من برای آینده صحرا به میدان آمده ام. به آینده جوانان این مرز و بوم دغدغه دارم. 

شما شجاعت، عدالت و صداقت ندارید.

با آقای طیار کار کردم و او را می شناسم. بده بستان نداریم اما حرمت گذاشت. اخلاقمدار است اما شما یکسری تهمت ها به من زدید 

پدرم از دنیا رفت اما همیشه از خانواده طیار به نیکی یاد می کرد می گفت اخلاق مدار هستند.

ای مردم فهیم در انتخابات از اخلاق مداری و صداقت حمایت کنید

شما در فضای مجازی باختید. در فضای واقعی دهستان فجر روستای گدایجه نیز باختید. شما در روستای من به بنده و یارانم بی حرمتی کردید. من دست برادری به آقای طیار بلند کردم و با قاطعیت از وی حمایت میکنم.

 آقایان آیا به هر شیوه ای ورود به مجلس ارزش درد؟!!

 دو – سه دوره است که در انتخابات رفتارهای ناشایست اتفاق می افتد. در طی ۲۰ سال  فعالیت انتخاباتی اینگونه بداخلاقی ها را ندیده بودیم.

اخلاق را از مکتب شهید معمی هلاکو و شهید اترک طیار آموختیم. در مکتب شما اخلاق وجود ندارد. رویش را دیدید نه تنها در دهستان فجر حتی در روستای سارجه کر طیار دوستدارانی دارد.

 خاستگاه من سارجه کر است برادران من، برادران طیار هستند. آقای طیار سارجه کر در انتطار شماست.

من تخریب ها و بداخلاقی ها را محکوم می کنم. ما به امنیت و آرامش نیاز داریم.

مشت های گره کرده را حتما در فضای مجازی دیدید مشت های گره کرده کجا معنی پیدا می کند اتحاد ایران اسلامی برای دشمن خارجی نه برای خودت. مشت های گره کرده در صحرا معنی ندارد. در برابر دشمان خارجی معنی پیدا می کند. مشت پیام دارد.

محافظه کار گفتند، دو رو گفتند. آمدیم تا اخلاق را رعایت کنیم. به تجربه رای دهیم. متاسفانه هیچ کدام  را رقیب ندارد .

به رای طیار در انتخابات مجلس یازدهم اشاره می کنند ولی از انتخابات دوازدهم چیزی نمی گویند. آقای  طیار در انتخابات دواردهم نفر اول شد چرا این موفقیت را نمی بینید؟

آقای شادمهر از این منطقه است آرا از این جا گسیل شد.

خیلی دوست دارید از گذشته حرف بزنید، گذشته شما مشخص است.

در فضای مجازی به پدر من رحم نکردید خواهش می کنم ما به آرامش نیاز داریم به دنبال وحدت هستیم به دنبال حذف نیستیم

هدف قرجه طیار اتحاد است. وحدت بین مردم و  مسئولین کسانی که دستانشان را مشت می کنند توانایی وحدت ندارند توانایی تفرقه دارند.

به خواست خدا بیست و یکم اردیبهشت همه با هم برادرگونه پای صندوق های رای بیاییم و یکصدا از طیار  حمایت کنیم. به تجربه، توانمندی و اخلاقمداری رای دهیم. به عوامفریبی هوچی گری غوغا سالاری رای ندهیم. به درستکاری رای دهیم بیایید طیار را تکرار کنیم.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا