اخبار

آیت الله نورمفیدی: انتخاب تیم قوی، دلسوز و کارآمد اولویت استاندار جدید گلستان باشد

پایگاه خبری اولکامیز- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گلستان در دیدار با استاندار جدید این استان انتخاب تیم قوی، دلسوز و اهل کار را اولویت اصلی برای رفع مشکلات منطقه برشمرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز دوشنبه در دیدار با دکتر علی محمد زنگانه استاندار جدید استان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) اظهارداشت: پیامبر اکرم(ص) می فرماید، همیشه به دنبال کار ریشه ای و بزرگ باشید و با کارهای کوچک خودتان را زیاد مشغول نکنید، این کلام نورانی بدان معنا نیست که به کارهای کوچک توجه نداشته باشید، بلکه کارهای کوچک استان را به مسئولان رده پایین تر بسپارید و شما و آنهایی که راس کار هستید، خودتان را مشغول کارهای بزرگ کنید.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: در زمان انتخاب استانداران قبل هم این نکته را به آنان متذکر می شدم که پرداختن به پروژه های بزرگ و حل مشکلات کلان استان به طور طبیعی مشکلات ریز استان را  خود به خود حل خواهد کرد.

وی با اشاره به بومی بودن استاندار گلستان خاطرنشان کرد: شما چون اهل این استان هستید بیشتر از مسئولانی که اهل این استان نیستند انگیزه کار دارید نه اینکه آنان اهل کار نباشند، منظور این نیست، بلکه انگیزه شما به عنوان یک گلستانی برای حل مشکلات استان به طور یقین بیش از دیگران است.

نومفیدی بیان کرد: یکی از برنامه های اساسی دشمن ایجاد اختلاف و تکه تکه کردن نظام و مردم است همانند نقشه ای که در کل جهان اسلام به دنبال آن هستند و تفرقه و درگیری بین مسلمانان را در اولویت کارهای خودش قرار داده است و در این بین ما باید با هوشیاری خودمان مواظب توطئه های دشمنان باشیم و چتر نظام را بالای سر همه جریان های سیاسی که مشکلی با نظام ندارند داشته باشیم.

خطیب جمعه گرگان خاطرنشان کرد: بنده همیشه برای موفقیت دولت و آقای رئیسی دعا می کنم همه باید مسائل سیاسی و منافع شخصی را رها کنند و همه دست به دست هم به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

زنگانه روز چهارشنبه هفته گذشته بیست و هشتم  ماه مهر توسط هیات دولت به عنوان استاندار جدید گلستان منصوب شد.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا