اخبار

اعتراض کی‌روش به خبرنگار BBC: چرا از آمریکا درباره افغانستان نمی‌پرسید؟

 پایگاه خبری اولکامیز – سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نشست خبری قبل از دیدار با ولز به شدت به یک خبرنگار خارجی اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران فردا (جمعه) از ساعت ۱۳:۳۰ در دومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ولز دیدار می‌کند. نشست خبری قبل از این دیدار دقایقی پیش برگزار شد و از تیم ایران، کارلوس کی‌روش و مهدی طارمی مقابل خبرنگاران حضور یافتند.

طبق روال چند نشست اخیر تیم ملی فوتبال ایران، برخی از خبرنگاران تلاش کردند تا فضای نشست را از بحث درباره فوتبال دور کرده و درباره مسائل سیاسی از سرمربی و بازیکن ایران سوال بپرسند.

بعد از پایان یافتن نشست خبری، کارلوس کی‌روش که از سوالات خبرنگار بی.بی.سی جهانی برآشفته بود به سمت او رفت و به او اعتراض کرد. کی‌روش از او پرسید چرا درباره کارهایی که آمریکا و انگلیس در افانستان کردند سوال نمی‌پرسید؟

گفت‌وگوی کی‌روش با این خبرنگار به شرح زیر است:

کی‌روش: من استقبال می‌کنم که با شما صحبت کنم.

خبرنگار: من هم همچنین ولی فکر می‌کنید عادلانه است که سوال کردم و اینگونه برخورد می‌کنید؟

کی‌روش: من حالا از شما سوال دارم. نشست خبری تمام شده است. آیا فکر می‌کنید عادلانه است که سوال‌های دیگری از افراد بدون حضور سرمربی بپرسید؟

خبرنگار: درست است ولی من از یک بازیکن ایرانی درباره کشورش پرسیدم.

کی‌روش: چرا از دیگر مربی‌ها از این گونه سوال‌ها نمی‌پرسید؟ مثلا چرا از ساوت‌گیت یا سرمربی آمریکا درباره اینکه چرا کشورشان افغانستان را رها کردند چیزی نمی‌پرسید؟ / عصر ایران

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا