یادداشت

انتخابات تمام شد تبلیغات هنوز باقی است

پایگاه خبری اولکامیز – عطا محمد فروز*: با اینکه چند روز از دور دوم انتخابات گنبد گذشته است به نظر می رسد بازنده و برنده آن انتخابات قصدی برای اتمام مباحث مربوط به آن را ندارند و همچنان دوست دارند بر طبل هیجان و هماوردی و معرکه آرایی بکوبند.

برگزاری جشن چند هزار نفری آق ارکاکلی در حاجیلر قلعه و اطعام آن همه مهمان خوانده و ناخوانده حکایت از این دارد که گویا این برادر هنوز با فضای کاری جدید خود آشنا نیست و تصمیمی برای ترمیم زخم های گشوده شده در ایام تبلیغات را ندارد.

چقدر زیبا می بود که اگر این برادر به هواداران خود توصیه به بازگشت به خانه را می داد و حداقل این هزینه چند صد میلیونی اطعام را خرج ایتام و بی خانمان ها می نمود.

در ثانی شکایت آقای طیار از تخلفات صورت گرفته درآن ایام نیز حکایت از این دارد که گویا این برادر نیز تصمیمی برای قبول نتایج و سرخم کردن به انتخاب مردم را ندارد و قصد دارد تا چهار سال بعد خود را به عنوان نماینده در سایه، اپوزیت قابل اطمینان و آلترناتیو احسن حفظ کند.

لذا لازم است به این دوستان یادآور شویم که در این روزگار بد اقتصادی بهتر است هرکدام از ایشان از این دست کارها که شکاف اجتماعی مردم را بیشتر می کند دست بردارند و بگذارند که مردم به کار و زندگی خود برسند و خود نیز تمام وقت و انرژی خود را در خدمت بیشتر به مردمی معطوف نمایند که از اوضاع بد اقتصادی و فقر و تبعیض و بیکاری به تنگ آمده اند. و انشالله بخت خود را برای چندمین بار در انتخابات مجلس بعدی بیازمایند.

*این یادداشت لزوما به منزله تایید آن نیست و در راستای انعکاس نظرات و دیدگاهها منتشر می شود

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. در جواب دوست عزیزی ازشون شناختی ندارم و خوشحال میشم آقای ایزدی در عدالت رسانه ای شون مطلب بنده رو انتشار بدن

    این کار و این مراسم از طرف منتخبین حوزه غرب و مرکز استان توسط جناب ایری و امانزاده هم انجام شده است
    شکایت آقای طیار از انتخاب رقیب توسط مردم باعث زیرسوال بردن انتخابات و انتخاب کثرت مردم و تخریب منتخب آنان است که ای کاش اقای طیار با ۵ دوره کاندیداتوری از مسائل حاشیه ای صرف نظر و اقدام به حمایت و مشاوره از منتخب جدید مردم میکردن
    من الله توفیق
    ( بنده در انتخابات شرکت نکرده و طرفدار هیچ کدام از عزیزان نبوده ام)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا