یادداشت

سخنی با مخاطبان و همراهان

پایگاه خبری اولکامیز – حضور شما در کانال جدید با نام تاشلی قوجقی که سعی در طرح مسائل و مشکلات اجتماعی؛ اقتصادی؛ فرهنگی و سیاسی منطقه ترکمن صحرا را دارد خوشآمد می گویم.

هدف از ایجاد کانال بحث و گفتگو های سازنده در باب موارد فوق میباشد.

از آنجا که اینجانب تجربه چهل ساله در این موارد دارم ؛ با آرزوی ارتقا”‌‌ مفاهمه و بالابردن سطح تحمل نظرات همدیگر گام‌های ارزنده ، دیگری بجلو برداشته بتوانم یادگاری ماندگار بجا بگذارم از کلیه یاران که در جهت کسب اهداف یاد شده بامن هم قدم بوده اند تشکر و قدردانی نموده، یکبار دیگر دست یاری و همدلی به سوی آنان دراز می‌نمایم.

آنچه بدیهی است ایجاد وحدت در بین تمامی ملت شریف ایران و قوم فهیم ترکمن هدف نهایی کانال است لذا بدینوسیله اعلام می دارم که هر گونه تلاش مذبوحانه در ایجاد تفرقه و دشمنی محکوم و مردود است.

برای کسب موفقیت در این مسیر؛ پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در انتخابات برگذار شده از سوی دولت شرکت نمودیم که بیان خلاصه آن خالی از لطف نخواهد بود.

برای رفع بحران‌ها و تنش های ایجاد شده در منطقه در اوائل پیروزی انقلاب؛ تلاش بر این روال قرارگرفت که نشست‌هایی با دلسوزان محلی که بعدها نام سیمرغ بخود گرفت اقدام‌های عملی را آغاز نماییم. مردم فهیم منطقه با شرکت در انتخابات‌ها مهر تأییدی بر نظریه ما مبنی بر انتخاب فردی بعنوان حلقه واسط طرح مشکلات و حل آنها بوده که فردی بنام آنه محمد غراوی بعنوان منتخب مردم به مجلس راه یافت.

تداوم نظریه شرکت فعال در انتخابات  تاکنون منجر به انتخاب (۲۱ نفر)  از منطقه گردیده است که همگی تلاش وافر در نمایاندن چهره واقعی ما داشته‌اند.

اکنون‌ نیز با اطمینان خاطر از به بار نشتن تلاش های چهار دهه ای خودم و سایر یاران به خود می بالم و آروزی تداوم تلاش‌های  اینچنینی را دارم.

نکته قابل ذکر  در این راه وجود عامل مخرب در ایجاد فضای سالم و صمیمی انتخاباتی سمپاشی ها و توهین و افترا هایی است که در طول فعالیت ها نسبت به کاندیدا ها روا داشته می شود؛ که اینگونه افراد در صورت گشودن شدن هر گونه فضایی شروع به فعالیت می‌کنند؛ لذا نظر اینجانب در حال حاضر مبنی بر یکطرفه بودن کانال و ضمن داشتن امکان نشر  نظرات است سازنده می‌باشد. 

در آینده با ایجاد شرایط لازم گشایی صورت بگیرد، متاسفانه حرکات افراد غرض ورز  بروز  دلسردی در برخی و حتی خود اینجانب بود هرچند اینجانب با ابراز نظر است خود در هیئت های نظارت حداقل مقابله لازم نمودم.

آنچه لازم به گفتن اینکه از تذکر دهندگان تقاضای افزایش تذکرات کارساز و همراهی آنان  وبیان پیشنهادات لازم علی الخصوص درباره یکطرفه بودن کانال را دارم.

ضمنآ جهت ارتباط تماس تلفنی موبایل؛فاکس و ایمیل در اختیار شماست.

با تقدیم احترام:

تاشلی قوجقی مدیر کانال

شماره های تماس: ۰۹۳۸۳۳۲۳۱۳۸

خط اصلی: ۰۹۱۱۱۷۹۳۱۳۸

فاکس: ۰۱۷۳۳۲۵۷۰۵۸

ایمیل:

‍ (tashlighjoghii@gmail.com

WWW.ULKAMIZ.IR

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا