مطالب ویژه

لحطات به یاد ماندنی سفر به جرگلان

پایگاه خبری اولکامیز – خلیل یزدانی: نیمه شهریور توفیق حاصل شد تا سفری به خطه جرگلان داشته باشیم. 

دلیل و انگیزه این سفر شرکت در یادواره دومین سالگرد شهید سلامت زنده یاد دکتر جلیل غیادی بود که با همراهی دوستان عزیزمان آقایان عبدالرحیم تیم پرور، آنامحمد بیات و آشور محمد رئوفی انجام شد. 

پنجشنبه ۱۶ شهریور قبل از ظهر از گنبد حرکت کرده بعد از ظهر ساعت ۲ به بجنورد رسیده و در منزل مهندس خلیل مراد حمیدی اطراق کردیم تا تجدید دیدار و ساعاتی در کنار هم باشیم.

آقای حمیدی مهندس ناظر بنیاد مسکن بجنورد و از فعالان فرهنگی و اولین برگزار کننده مراسم مختومقلی در بجنورد هستند.
پس از صرف ناهار و کمی استراحت، قصد حرکت به خطه جرگلان کردیم.

از بجنورد تا جرگلان و منزل زنده یاد شهید غیادی روستای یکه سؤوت حدود ۱۵۰ کیلومتر میباشد که ما ماندن بیش از این را صلاح ندانسته عزم بر حرکت بسوی جرگلان گرفتیم تا حدالامکان قبل از غروب به مقصد برسیم.

بیشتر مسافت بین بجنورد و یکه سووت را طی کرده بودیم که خورشید غروب کرد و ما برای اقامه نماز مغرب توقف کردیم پس از ادای نماز به صرف چایی و خوردن دانه های طلایی انگور که مهندس حمیدی از درخت حیاط خودشان چیده به ما هدیه کرده بودند پرداختیم و در آن موقع یکی از لحظات فراموش نشدنی در غروب به یاد ماندنی را سپری کردیم.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    چرا اسم روستای یکه سؤوت را یکه صعود نوشتین… تابلو اشتباه باشه لطفا شما اشتباه نکرده- اشتباه را هم به ملت ندین– سایت اولکامیز چرا بی تفاوت شده– اسم روستا یکه سؤوت است.

    1. سلام و احترام بر استاد گلی . حق با شماست فقط در سطر ۸ اصلاح کردند یکه سووت . ولی در سطر دهم همان گزارش دوباره نوشتند یکه صعود . لطفا به دیده اغماض بنگرید چون سایت اولکامیز بی تفاوت نشده بلکه تحت اتمسفر موجود در انجمن ادب فرهنگی جیحون کمی تا قسمتی سیاست زده شده نمونه اخرش سخنران جلسه ۵۱

      1. سلام نام روستا در سطر دهم نیر اصلاح گردید. اولکامیز با توجه به اهدافش فعالیت می کند و می کوشد که از سیاست زدگی بر حذر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا