اخبار

محفل ادبی عبدالملک حرمالی برگزار شد + تصاویر

پایگاه خبری اولکامیز – لطیف ایزدی: عبدالملک خرمالی شاعر آزاده و خوش قریحه ترکمن صحرا هر ساله یک یا دو محفل ادبی در منزلش برگزار می کند. رویدادی جالب که ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی در اقدامی خودجوش و شایسته شامگاه پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه ۱۴۰۲ بار دیگر اهالی فرهنگ و ادبیات گنبد را دور هم جمع کرد. 

این محفل ادبی با حضور شاعران، نویسندگان، اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی همراه بود. عبدالملک خرمالی هدف از این نشست را ارائه آثار جدید و انتقال تجربیات ادبی توسط حاضرین و دیدار یاران و تجدید روحیه دوستان دانست.

در این دورهمی نکات فرهنگی ادبی مختلفی مطرح شد. شاعران شعر خواندند. نویسندگان و اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی دیدگاه های ادبی فرهنگی خود را بیان کردند.

در بخش پایانی این محفل دکتر بای محمد چندری شاعر و هنرمند گنبدی با اجرای موسیقی سنتی ترکمنی شور و  شوق مضاعفی در محفل ایجاد کرد.

مجری این دورهمی، گوینده توانای ترکمن عاشور محمد رئوفی بود. تصاویری از محفل ادبی عبدالملک خرمالی را با هم می بینید:

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. اشعار کوتاه جناب ملک خرمالی بسان قطره
    چشمی هستند که قطره ای از آن دید بیمار
    را بهبود می بخشد که تجویز کردنش حداقل
    دوازده سال تحصیل دردانشگاه رامی طلبد حالا
    قبول شدنش بماند .

  2. با سلام و احترام . فکر می کنم جمعه ۲۰ بهمن امسال آقای عبدالملک خرمالی آزاده بزرگوار در جلسه انجمن جیحون شعر خوانی داشت . اگر فضولی نباشد بگویند که بجای فاصله مثلا سه ماه یا شش ماه و… بین جلسات خودش چرا در فاصله کمتر از یک هفته این دورهمی را داشتند که نوشتند / عبدالملک خرمالی شاعر آزاده و خوش قریحه ترکمن صحرا هر ساله یک یا دو محفل ادبی در منزلش برگزار می کند. رویدادی جالب که ارزشمند و قابل تقدیر است. وی در اقدامی خودجوش و شایسته شامگاه پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه ۱۴۰۲ بار دیگر اهالی فرهنگ و ادبیات گنبد را دور هم جمع کرد. / البته صلاح مصلحت مملکت خویش خسروان دانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا