اخبار

تازه ترین شنیده های انتخاباتی از حوزه غرب گلستان

پایگاه خبری اولکامیز – طاهر جانی : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از عدم ورود حمایتی به انتخابات مجلس خبر داده و گفته است که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند.

فعالان انتخاباتی می گویند آراء جلال ایری نماینده فعلی حوزه غرب بشدت در حال ریزش بوده و ممکن است در شمارش آراء حتی به جایگاه سوم نیز دست پیدا نکند!

جلسات سخنرانی دیگر فینالیست انتخابات دوره قبل یعنی رجب محمد آبادی نیز با جدیت دنبال می شود. جلسه یکشنبه شب گذشته وی طی شرایط سرد و بارانی در باشگاه تختی بندرترکمن برگزار گردید. همان شب جلسه منصور توماج پدیده ایندوره از انتخابات که با انبوه مردم در کوموش دفه برقرار بود و در پایان جمعی از لیدرها به اردوی این کاندیدای خوش فکر ملحق شدند.

نظریه پردازان میدانی در فاصله چهار روز مانده به روز برگزاری انتخابات بر همه گیر شدن نام منصور توماج در فضای حقیقی و مجازی اذعان داشته و معتقدند که سخنرانی وی در روز چهارشنبه با استقبال عمومی مواجه خواهد شد. هواداران برنامه جامعی را برای پایان هفته تدارک دیده و مدعی شده اند که می توانند پیروز انتخابات باشند.

احمد سردار زاده کاندیدای حوزه کردکوی با ورودش به جمع تایید صلاحیت شده ها، گرچه مدت کوتاهی توانسته بود توجهات را به خود جلب کند، اما وی تحرک چندانی در شهرهای ترکمن نشین نداشته و فرصت کافی برای جبران عقب ماندگی ها را ندارد.

فعالان می گویند سردار زاده تا پیش از تایید صلاحیت، حرکت خاصی از خود بروز نداده و در لیست رقیبان جای نداشت. ضمن آنکه سید جواد حجازی، سلمان بهزامی، قربانعلی بابایی و…هر یک می توانند شماری از آرا شهرستان های کردکوی و بندرگز را به خود اختصاص دهند.

از قرار معلوم سخنرانی کامران ایری در روز پایانی تبلیغات که ایندوره از دکتر ایری اعلام حمایت کرده است، حاوی ناگفته های بسیاری در خصوص گذشته باشد. کامران ایری در دوره یازدهم مجلس به صورت تمام قد از جلال ایری حمایت کرده بود و ناگفته های وی به همان دوره ارتباط دارد.

شب گذشته (هفتم اسفندماه) زبیده سوقی عضور شورای اسلامی چهارم بندرترکمن در جایگاه دکتر ایری سخنرانی کرد و همزمان تیمور کرداری کاندیدای انتخابات دوازدهم هم به جمع هواداران این کاندیدای مجرب ملحق گردید.

با توجه به تعدد کاندیداها در حوزه غرب گلستان احتمال کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم در این حوزه بسیار زیاد است و از دکتر ایری به عنوان فینالیست اول این رقابت ها یاد می شود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا