اخبار

نامه یک فعال اجتماعی ترکمن به وزیر کشور

پایگاه خبری اولکامیز – در پی ارسال لایحه تشکیل استان جدید کرمان جنوبی به مجلس ، دکتر رشید نافعی فعال اجتماعی ترکمن نامه ای به وزیر کشور نوشتند  و در آن خواستار تشکیل استان ترکمن صحرا  شدند. این نامه را با هم بخوانید:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

وزیر محترم کشور

استاندار محترم استان گلستان

با سلام و عرض خسته نباشید

احتراما  پیرو خبری که از زبان ریاست محترم جمهور در خصوص تشکیل استانی جدید به عنوان کرمان جنوبی در فضای رسانه‌ای منعکس گردید به استحضار میرساند با عنایت به اینکه  برای ایجاد استانی جدید در در هر منطقه‌ای شاخص ها و مولفه‌هایی مدنظر کارشناسان متبوعه قرار میگیرند  که از جمله آنها میشود به جمعیت، گستره مساحت جغرافیایی و اقلیمی، فرهنگی، جایگاه استراتژیکی و ژئوپلوتیکی، اقوام و مذاهب و ظرفیت های سرمایه گذاری  اشاره کرد

از این منظر به نظر می‌رسد این شاخص ها در شهرستان ها و شهرهای شمالی استان گلستان و در اقلیم و منطقه  ترکمنصحرا نیز وجود داشته باشد.

لذا تقاضای کارشناسی دقیق و علمی و به دور از جانبداری در این زمینه انتظار این نوشته و درخواست نامه است.

با این امید در این قسمت از مملکت ایران اسلامی نیز شاهد تشکیل استانی جدید مثل کرمان جنوبی ولی این بار در ضلع شمالی استان گلستان باشیم.

            با احترام دکتر رشید نافعی

رونوشت.. نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در استان گلستان

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام جناب دکتر نافعی اگر خبر مربوط به پیشنهاد تشکیل استان کرمان جنوبی را دیده باشید اولین گام مشخص کردن وضعیت جغرافیایی و شهرهای تحت پوشش آن است لذا اصلح است پیشنهاد خود را بصورت جامع و بطور محکمه پسند تهیه و ارایه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا