اخبار

همایش آخوند غراوی در بندرترکمن برگزار شد + تصاویر

پایگاه خبری اولکامیز- همایش بزرگ کمال آخوند غراوی کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز یکشنبه بیست و نهم بهمن ماه در مسجد آسوده بندرترکمن برگزار شد.

آخوند غراوی بر اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: حکومت اسلامی ما بر مبنای مردم سالاری دینی است. انتخابات بر سرنوشت مردم و کشور تاثیر بسزایی دارد.

کاندیدای اهل سنت انتخابات مجلس خبرگان گفت : در این تریبون مقدس دراین مکان مقدس در محضر شما اعلام می کنم به عنوان نماینده گلستان ، شیعه و سنی و تمام اقوام گلستان در کنار هفت نماینده مجلس همراهی کرده و برای کاهش مشکلات ، امیدآفرینی با تمام وجود در چارچوب قانون پیگیری کرده تلاش می کنم و قول می دهم .

وی افزود: بیایید بیندیشیم ما در چه جکومتی زندگی می کینم حکومت مردم بر مردم است. بالاتر از این دموکراسی نیست. در بین ما نمایندگان سیاستمداران ، علما  و اندیشمند  هستند قدر این سرمایه ها را بدانیم.

نازمحمد ولی پور گفت: باخشی های ترکمن برای پیروزی حاج کمال آخوند غراوی سازشان را کوک کرده اند. خالصانه به میدان آمدیم و خالصانه هم عزبران مان را به مجلس خبرگان و شورای اسلامی خواهیم فرستاد.

کاندیدای ادوار مجلس تاکید کرد: ترکمن صحرا در صحنه های مختلف انقلاب وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده است.

مرد آخوند خوجه یکی از روحانیون فعال غرب ترکمن صحرا با اشاره به حضور حداکثری در پای صندوق های رای گفت : حاج کمال آخوند غراوی قابلیت ها و شایستگی های نمایندگی مجلس خبرگان را دارد. همه ما وظیفه داریم از ایشان حمایت کنیم. حاج آخوند غراوی نماد وحدت در استان گلستان است

دکتر مجید فیروزی یکی دیگر از چهره های فعال منطقه گفت: حضور حاج آخوند غراوی فرصتی مناسب برای مردم ترکمن می باشد که باید آن را مغتنم بشماریم و از آن استفاده کنیم .

وی افزود: انتخابات امتحان بزرگی است که در آن می توانیم اتحاد و همدلی خود را بیش از پیش نشان دهیم. نماینده ما می تواند در تصمیم گیری کلان نظر دهد و نقش داشته باشد.

 جبار ایری گفت: مردم آزادند به هر گرایشی رای دهند ما تصمیم گرفتیم. در انتخابات خبرگان رهبری از تنها کاندیدای ترکمن حمایت همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: ما نزدیک به نیم قرن از کاندیداهای غیر ترکمن در انتخابات خبرگان حمایت کردیم حالا توقع داریم آنها این بار جهت تقویت و استحکام وحدت حداکثری از کاندیدای ترکمن استاد کمال اخوند غراوی حمایت داشته باشند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا