اخبار

پیروزی نزدیک است

پایگاه خبری اولکامیز – محمد خوجه : غفوردده؛ اتحاد مثال زدنی و بی سابقه مردم اق قلا و آغزبیرلیک ایل ترکمن می بینی و این موج حمایت فرزندان ترکمن را می بینی این اجماع و حمایت های بهروز امیدبخش و بهرام قرنجیک که از حق خود گذشتند و به نفع مردم و شما کنار کشیدند و منافع  مردم را در نظر گرفتند و ایثار و از خودگذشتگی کردند الحق والانصاف کار بسی بزرگ؛ ارزشمند؛ قابل تحسین و ماندگار را به یادگار گذاشتند و همچنین حمایت مهندس نبی هزارجریبی فراموش شدنی نیست.

امروز با این حرکت انها و با میوه شیرین وحدت؛ کام همه را شیرین کردند و همگی دست به دست هم دادند  به این اتحاد پیوستند و  این اتحاد اراده خداست قدر این نعمت را بدانیم. اعتصام بحبل الله وظیفه همه مسلمانان و رمز عزت و سربلندی و پیوند اتحاد و همفکری است این حرکت‌ها زیبا وبه یاد ماندنی الگویی برای نسل امروز و نسل‌های آینده خواهد بود.

غفور دده؛ ترکمنها در سایه سار اتحاد و همدلی به موفقیت وپیشرفت خواهند رسید اگر خواهان پیروزی و پیشرفت در تمام عرصه های فرهنگی اجتماعی سیاسی اقتصادی  و…هستیم باید درخت وحدت  و انسجام ما تنومند باشد. 

غفور دده به خدا توکل کردی به میدان آمدی که ” و من یتوکل علی الله فهو حسبه ” و هرکس به خدا توکل کند خدا برایش کافی و بس است ” سوره الطلاق ایه۳” پس با همت قدمهایت را به جلو بردار در فکر این نباش که قسمت چه خواهد شد کسی که به خدا توکل کند ترس و خطر معنایی ندارد خدا با شماست چون قدرت مطلق خداست تا خدا هست هیچ لحظه‌ ای ان قدر سخت نمیشود که نشود تحمل اش کرد باید صبور بود شدنی ها را انجام بده تمام نشدنی ها را به خدا بسپار. خدا بهترین مرهم ها را دارد و ارام ارام همه چیز درست میشود.

غفور دده ؛ امروز مردم فهیم واگاه اق قلا و  ایل ترکمن  مثل کوه ایستادند و پشت سرت صف بندی کردند روز به روز قوی تر و استوارتر شده اند ؛ همدل ومتحد شده اند ؛احساس وظیفه کردند ؛ با افتخار و ایمان ایل ترکمن  تصمیم گرفتند وحاضر اند با اخلاص حامی وپیشتبان ات باشند و راه بهبودهایی که برای ما ارزشمند است همراهی کنند ؛ میخواهند یآس را به امید تبدیل کنند و همه همدل و همصدا میگویند رآی ما مهندس امانزاده.                                                                   

غفوردده ؛ امروز مردم اق قلا و ایل ترکمن با توکل به خدا  کمر همت بستند وتصمیم خودشان را گرفتند و با احیا آغزبیرلیک  واتحاد میخواهند سرنوشت را تغییر دهند  این بار مردم با همفکری و اتحاد هم ؛ دست به دست هم دادند تا بر همه توهمات و تخریب ها پاسخ کوبنده بدهند و بر پیکر ثروت و خیال  و زرق برق و سفره های رنگین چهره خواهند شد و با حضور پای صندوق رای پیام نو وحماسه جدید خلق کنند و مدعیان سیاست را مبهوت خواهند کرد.

غفور دده ؛ امیدوار باش ؛ چرا که حالا  ”  ایلینگ بار / گویجینگ بار ”  پس پیروزی نزدیک است.  این پیروزی توکل به خدا و همت ؛ تلاش و اتحاد ایل و مشارکت حداکثر مردم در پای صندوق رای؛ محقق و شدنی ست اگر به خدا توکل کنی و سپاسگزار باشی و به مردم اعتماد کنی و نگرش مثبت به آن داشته باشی خدا درهای جدیدی را برای ما باز می‌کند ان شاءالله  که مردم اق قلا با این اتحاد و همدلی در روز یازدهم اسفند آتش حسرت ۴۵ ساله را خاموش خواهند کرد و طلسم ان را خواهند شکست ودر تاریخ ثبت خواهند کرد  و هرگز از سینه تاریخ شسته نخواهد شد.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. توصیه ای نه از جهت صادق بودن که در این دوره زمانه ارزش آن نیز مثل خیلی مفاهیم دیگر از بین رفته یا مبهم شده است. بلکه از بابت جلوگیری از افسردگی بعد از پیروزی است و آن این است که هواداران و شخص کاندید اول آق قلا از وعده های آنچنانی پرهیز نمایند و فقط حول محور اتحاد برای بردن بازی، سخن گفته شود که زمینه صرفآ فقط برای بردن آمده ایم ( چون زمان کاندید شدن آقای بسنجیده در حوزه بند ترکمن ) در منطقه آق قلا آماده است. اگر باختید هیچکس توقعی نخواهد داشت ولی اگر بردید چون کار شاقی نمی توانید بکنید توقعات به انجام نرسیده باعث افسردگی بعد از زایمان خواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا