سیاسی

چرا اهل سنت و ترکمنها در لیست طاهری مشاهده نمی شود؟

پایگاه تحلیلی خبری اولکامیز – حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس ستاد رئبسی در گلستان در نهم شهریور لیست پیشنهادی برای تصدی استانداری گلستان به وزیر کشور پیشنهاد داده اند که  متاسفانه بیش از ۷۵ درصد حقوق اهالی گلستان در نظر گرفته نشده است .

زنان، اهل سنت و ترکمن های گلستان ازحقوق طبیعی و قانونی برخوردار نیستند. در انتصاب استاندار هیچ منع قانونی برای طیف های یاد شده نیست پس چرا تا به حال صورت عملی به خود نگرفته است ؟

مواقع انتخابات شعارهای رنگارنگ حمایت از اقوام زنان و اهل سنت و ترکمن های مرزنشین داده میشود ولی نوبت عمل که رسید فراموش می کنند!!

عواقب تناقض گفتار و عملکرد نتایج ناخوشایندی از جمله ، بی انگیزگی مردم در مسایل مختلف اجتماعی را به دنبال داشته و دارد که برای اولین با در انتخابات اخیر آرای سفید دوم شد.

لابد هنوز درس عبرتی به منتخبین مردم و نمایندگان مورد وثوق آنان در گلستان و ترکمن صحرا نشده است.

چه ایرادی داشت نماینده رئیس جمهور فعلی در استان گلستان یک زن توانمند و یک اهل سنت شابسته ترجیحا ترکمن را به لیست پیشنهادی اضافه می کردند؟

گنبد قابوس : آنامحمدبیات

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترکمن یا اهل سنتی که جایگاهی در هرم قدرت ندارد و بیشتر نقش یک . . . را ایفا میکند همان بهتر که پست و منصبی نداشته باشد اینگونه محجوریت و مظلومیتش برهمگان آشکار بوده وسرپوشی برمشارکت حداقلی شان نمی شود . سیاست برای اقلیت ها ازطرف تمامی جناحها مسدود است و اقلیت تنها در میدان غلم و اقتصاد میتوانند مانور دهند اگر اونم درآینده محدودیت ایجادنکنند؛ همیشه طرفدار وحدت و همدلی اقوام و ادیان و مذاهب بودم وبه عنوان یک اقلیت متاسفم به اینکه درجای مناسبی به دنیا نیامدم و از آن بدتر متاسفم که امروز به این دیدگاه مایوسانه رسیدم ،همیشه توکل و امیدمان به خدا بوده و تنها از درگاه او هدایت وعزت وسربلندی برای بشریت آرزومندم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا