مطالب ویژه

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس: اهل‌سنت همواره در کنار انقلاب هستند

پایگاه خبری اولکامیز – امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: اهل سنت در تمام مراحل پیروزی انقلاب اسلامی و سایر حرکت‌های انقلابی در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و همچنان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند عبدالباسط نوریزاد عصر پنجشنبه در همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ۱۱ هزار شهید اهل سنت کشور به میزبانی امام زاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس اظهارداشت: خداوند نعمت‌های زیادی به بندگان خود عنایت کرده که مهمترین آنها وحدت کلمه، سلامتی، امنیت، دین مبین اسلام، قرآن و پیامبر(ص) و انبیا و اولیای الهی است.

وی وحدت امت اسلامی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره حرکت در مسیر وحدت امت اسلامی را سرلوحه کار قرار داده‌اند و با عبور از مشکلات فراوان برای پایداری وحدت تلاش کردند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس افزود: امام راحل با تاکید بر وحدت کلمه در جهت اجرای احکام الهی و مبارزه با طاغوت زندان، تبعید و دوری از وطن را تحمل کرد و در نهایت با رهبری ایشان و همراهی مردم، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

آخوند نوریزاد ادامه داد: تاریخ اسلام درس‌های زیادی می‌دهد به عنوان نمونه پیامبر عظیم شأن بعد از هجرت از مدینه به مکه نخستین اقدام خود را تحکیم وحدت بین مسلمان قرار دادند.

وی تقدیم ۱۱ هزار شهید اهل سنت در جنگ تحمیلی را نمونه بارز وحدت حاکم میان اقوام و مذاهب ایران اسلامی بر گرفته از مکتب امام راحل و رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: اهل سنت در تمام مراحل انقلاب همراه آن بودند و در کنار رهبری بودن را برای خود افتخار می‌دانند.

وی بیان کرد: امنیت و آرامش امروز حاکم بر ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و وظیفه داریم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس افزود: یکتاپرستی به معنی تقویت ایمان و تقوای الهی، پرهیز از اختلاف افکنی به معنی حرکت در مسیر وحدت و برادری و در نهایت اطلاعت از ولی امر که لازمه سعادت در دنیا و آخرت است سه توصیه پیامبر اکرم(ص) در تحکیم دین اسلام است‌.

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس: اهل‌سنت همواره در کنار انقلاب هستند

آخوند نوریزاد افزود: با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف در جامعه، ملت ایران با عمل به این سه اصل مهم همه فتنه‌ها را خنثی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، اجرای سرود سلام فرمانده به زبان ترکمنی توسط دانش آموزان دختر گنبدکاووس از جمله برنامه‌های اجرایی در همایش امروز بود.

www..ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امام جمعه منصوب دولت از کجا می گوید که اهل سنت فلان فلان است؟ آیا همه پرسی انجام داده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا