سیاسی

تحلیل انتخابات مجلس دوازدهم در گنبد – قسمت اول

پایگاه خبری اولکامیز – مهندس حاللی ظهری: بالاخره صلاحیت کاندیدا ها مشخص و  بسیاری از حدس و گمان ها و پچ و پچ ها حول این موضوع به کنار رفت. حال میان کاندیداهای باقیمانده شاهد چه وضعیتی هستیم.

کاندیداهای ادوار نسبتا قدر از جمله خانی فعلا کنار گود قرار گرفته اند. دکتر احمد مرادپور کاندیدای نو ظهور معروف به وکیل باغیرت که سابقه عهده گرفتن وکالت در پرونده های پیچیده قضایی را در رزومه خود دارد  او نیز فعلا حاشیه نشین قافله است.

نظر نژاد دیگر کاندید نوظهور که انتظار میرفت اولا با دکتر مرادپور در کسب آرای جعفربای ها رقابت کند. دوم به علت فرهنگی بودن رای اکثریت  فرهنگیان را در سبد رای خود داشته باشد. او نیز فعلا حاشیه نشین گود رقابتهای ۱۲ امین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبد است.

انصافا بایرام گلدی برمک پدیده انتخابات است. او بعد از اتمام دوره نمایندگی اش از حوزه انتخابیه کلاله مراوه گالیکش و مینودشت سودای نمایندگی گنبد و بخش محروم داشلی برون را داشت و در جذب اعتماد مردم شهرستان گنبد در اولین مرحله از حضورش به عنوان کاندید در این حوزه واقعا موفق عمل کرد. انتظار افکار عمومی ترکمن های شهرستان گنبد در صورت تایید صلاحیت وی ظهور شادمهری دوم است.  بعد از اتمام رای گیری در فاصله دو انتخابات کمتر در میان مردم ظاهر میشود. این از نقاط ضعف وی بشمار میرود. ولی طرفداران سینه چاک خودش را دارد.

ادامه دارد

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام یک سئوال . تا آنجا که خبر دارم اسامی قطعی کاندیداهای مجلس دوازدهم در تاریخ ۲۰ بهمن آینده از طریق شورای نگهبان تائید و اعلام می گردد . بنابراین خواهشا از کاربرد اصطلاح تحلیل توسط بعضی از کاربران محترم پرهیز گردیده مناسب است از اصطلاح گمانه زنی و نظایر آن استفاده گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا