فرهنگی

توصیحی بر انتقاد یک همکار گرامی

پایگاه خبری اولکامیز – آنه محمد مارامایی : همکار فرهنگی گرامی آقای عطامحمد فروز ( آتا گوگلان ) نقدی بر گزارش من از اردوی جیحون نوشته اند ضمن تشکر از ایشان باید توضیح دهم که منظور از استحکام خانوادگی این بود که اگر هرچند مدت این نوع اردوها تشکیل شود میان خانواده براثر انرژی هایی که با جمع نشستن .الگو گرفتن ازاساتید. درجمع کثیر با علایق وسلیقه ها آشنا شدن .شناخت بهتر خانواده ها و مقایسه بین خودشان وغیره .هم روابط بین اعضای یک خانواده .و هم بین کل گروههای خانواده ای که در آنجا بودند بطرق مختلف دوام و استحکام پیدا خواهدکرد.

برای نمونه خانواده شاعری با خانواده شاعر دیگر.خانواده نویسنده ای با نویسنده دیگر و حتی انشاءلله شناخت بهتر خانواده ای ازخانواده دیگر که خود عامل فامیل شدن و… می تواند بشود.

دوم:منطور از تصمیمات، تصمیمات کشوری نبوده بلکه منطقه ای است مثلا تصمیم گرفته شد که هرچند مدت این نوع اردو  هم ازطرف انجمن جیحون و هم دیگر انجمن ها صورت گیرد یا تصمیم گرفته شد که شاعران دراشعارشان نکات ومسائل خاص را معرفی کنند مثلا آقای رجب مختوم کوههای بعد از قله نیل کوه را اولین مرتبه به نام معرفی کرد یا ثصمیم به گسترش ضرب المثل یا اتالار نقلی که بصورت مسابقه ای برگزار شد. یا تصمیم به گسترش اردو درسطح کل کشور با دعوت ازشاعران وغیره  که مثلا دراین اردو مهمانی از بجنورد داشتیم و…

لازم به ذکر که این تصمیمات در میان کل اعضای اردو بصورت علنی گرفته نشد بلکه درگروههایی که سه الی چهار و… در داخل همین اردو تشکیل شده بود پیشنهاد گردید ( مواردی تأئید گردید و مواردی هم تأئید نگرفت).

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا