مطالب ویژه

جوابیه عضو شورای شهر گنبد به مطلب اولکامیز

پایگاه خبری اولکامیز –  در خصوص مطلب اعلام شده توسط جناب آقای انه محمد بیات خبرنگار علاقه‌مند به محیط زیست در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰در خصوص قطع درخت در خیابان شریعتی غربی نرسیده به چهار راه سعدی موارد ذیل به استحضار می رسد:

۱» باعث شعف و خوشحالی شهروندان و شورای شهر و شهرداری گنبد است که خبرنگاران محترم جهت مساعدت به شورای شهر ورود به عرصه حفظ محیط زیست نموده اند. امید است با همکاری این عزیزان شهر گنبد بهترین شهر قابل زیستن در ایران شود .

۲ » به استحضار شهروندان بزرگوار گنبدی می رساند که درخت قطع شده حسب درخواست متقاضی به علت اینکه در مقابل درب ورودی پارکینگ مجتمع در دست احداث بوده است و پس از بازدید اعضای کمیسیون قطع اشجار مزاحم و با منظور نمودن تمام شرایط اجازه قطع صادر و قطع گردیده است.

۳ » اگر با دید کارشناسی به عکس ارسالی آقای بیات توجه شود ۹۰ درصد بدنه درخت مذکور پوسیده و تخریب شده است که عکس مورد نظر و عکس مقطع برش خورده از درخت بیانگر ضرورت موافقت با قطع آن به علل زیر می باشد:

الف» ۹۰ درصد درخت از بین رفته و فاقد حیات بوده و فقط پوسته درخت زنده میباشد.
ب»با توجه به اینکه درخت،جاندار می باشد و افزایش سن برخلاف عتیقه جات باعث افزایش ارزش ذاتی آن نمی شود و لذا به منظور حفظ حقوق شهروندی و حفظ جان شهروندان و اموال عمومی ،ضروریست در زمان مورد نظر نسبت به قطع اشجار مزاحم اقدام گردد.

بدیهی است بروز خسارت جانی و مالی در صورت عدم موافقت با قطع اشجار بیمار، زمینه راجهت ابراز نظرات غیرکارشناسی و تشویش اذهان عمومی فراهم خواهد آورد. در پایان ضمن تشکر از دغدغه صاحبان اصحاب رسانه ،امید است با همکاری همدیگر زمینه گسترش و توسعه فرهنگ عمومی جهت حفظ و حراست از محیط زیست شهرمان را فراهم و به فرزندانمان بیاموزیم که شهر ما خانه ماست.

بارانی نماینده شورای اسلامی شهر گنبد کاووس در کمیسیون قطع اشجار مزاحم و حفظ اشجار مفید

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا