سیاسی

دکتر امیر شیر توماج:مشارکت حداکثری و گزینش فرد اصلح مهمترین موضوع در انتخابات است

پایگاه خبری اولکامیز- فرماندار پیشین آق قلا و گمیشان در نشست هم اندیشی قرجه طیار که آغاز ماه رجب در محله خالد نبی برگزار شد ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: بنده دکتر امیر شیر توماج هستم تقربیا شش و نیم سال فرماندار گمیشان و  آق قلا و و هم چنین بخشدار گل دشت بودم  ۲۵ سال سابقه اجرایی در وزارت کشور و الان هم در فرمانداری گنبد کاووس مشغول هستم چون در انتخابات مسئولیتی ندارم از نظر قانونی برای فعالیت انتخاباتی منعی ندارد. پدرم عبدالرشید توماج معروف به سروان توماج در گنبد خدمات شایانی کرده است  در سال ۹۸ در حادثه سیل گمیشان از طرف وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتم.

وی افزود: در اسفند ماه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم. مقام معظم رهبری در باره اهمیت انتخابات فرمودند: انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات است. اگر مشارکت ضعیف باشد قویا بدانید مجلس ما ضفیف خواهد بود و اگر مشارکت قوی باشد قطعا انتخابات موجب استقلال امنیت و سلامت جامعه خواهد بود. درخواست من از نماینده در خصوص شایسه سالاری است. آقای طیار هم تاکید بر این موضوع دارند. نیروهای قوی که در سطح شهرستان فعالیت می کنند را شناسایی کرده و در ادارات کل و وزارتخانه ها و سایر  دستگاهها مستقر کنیم. این امر موجب توسعه و تقویت شهرستان گنبد خواهد شد.

امیر شیر توماج تاکید کرد: استان گلستان نگینی از اقوام زیبای ایران زمین است همه اقوام همزیستی دارند و در کنار هم زندگی می کننند. مهمترین مسئله ای که باید دنبال سود بحث شایسته سالاری است.  در حصوص انتخابات دو موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بسیار مهم و حیاتی است.با توجه به شناختی که از اکثر کاندیداها بود با مهندس طیار چند جلسه ای نشستی برنامه های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت وی آگاه شدم.

توماح اظهار داشت: اگر گنبد می خواهد پیشرفت کند این نماینده هست که اعتبارات ملی را برای شهرستان جذب می کند. نماینده ای که تجربه کاری دارد و اهداف عمرانی را پیش ببرد می تواند گنبد را در مسیر توسعه قرار دهد. به یاد دارم که یک زمانی آقای فقیه معاون سیاسی امنیتی اسبق بود بنده رئیس دفتر ایشان بودم . وی گفت دو سال طول کشید تا بفهمم در مجلس چه کسی کار می کند چه کسی کار نمی کند بنابراین تجربه بسیار مهم است.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا