مطالب ویژه

دکتر عابدی پزشکی فداکار و مدیری توانمند

پایگاه تحلیلی خبری اولکامیز- دکتر فرید عابدی پزشکی فعال، انسانی خیر که در امور بهداشت حتی مدرسه سازی وکمک به نیازمندان پیشقدم بود بعد از ورود کرونا در بیمارستان نوساز پیامبر اعظم شمال گنبد یک تنه بابیماری مهلک قرن مبارزه کرد.

وی به عنوان رئیس بیمارستان پشت میر کمتر می نشست، دائما در میان بیماران بود آنان را معالجه، دلداری میداد و به مریضان بی بضاعت در حد توان کمک میکرد.

گذشته از کار اداری کمبودهای بیمارستان را با کمک خیرین و مسئولین ذی ربط به حداقل میرساند. در آماده سازی جایگاه آنژیو گرافی و امکانات اولیه آن چه زحماتی که متقبل نشد.

بالاخره باحمایت کنشگران شهر تاریخی گنبد و خیرین سلامت موفق به افتتاح مرکز آنژیوگرافی و…..در بیمارستان پیامبر اعظم شد.

علیرغم کار طاقت فرسا دربیمارستان در اوج کرونا با کمبودهای دارویی ،خستگی و کارطاقت فرسا سپیدجامگان سخت کوش با کمک و همیاری مدیر داخلی زحمتکش بیمارستان مهندس نیک رفتار بر اکثریت مشکلات غلبه و موفق بود،جالب اینکه دفتر ایشان برای مراجعه کنندگان خصوصا اصحاب رسانه همیشه باز بود.

با تمامی خدمات ارزنده و مدیریت بهینه دکترعابدی بسیار تعجب آوراست مدیر شبکه بهداشت شهرستان وی را عزل و پستی فرمایشی به وی ابلاغ میشود!!

متاسفانه خدمات مدیران شایسته را به ندرت پاس میدارند. در چنین اوضاع سخت کرونایی، اقتصادی مسئولین و رؤسای کم کار و متقلب قارچ گونه رشدکرده عاقبت وضعیتی پیش میاید که اصلاح امور توسط دولتمردان سخت و دشوار میشود، لابد کم کاری و …… در کشور فرهنگ شده است ؟!

با کمال تاسف تشویق و رشد مدیران و رؤسای شایسته به جای ترفیع عزل میشوند.

به هرحال با تغییر مدیران ارشد استانی و شهرستانی در آینده ای نزدیک امید است دکترفرید عابدی موفق در مدیریت دولتی و بخش خصوصی در جایگاهی ارشد شهرستان و گلستان ارتقاع یابد تا از مدیریت مثال زدنی ایشان مردم بهره کافی برده و شهرستان گنبد و گلستان در امور بهداشتی رشد نماید.

گنبد قابوس : آنامحمدبیات ۱۴۰۰/۶/۲۶

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا