اخبار

سرمربی والیبال شهرداری گنبد: محکوم به پیروزی بودیم

پایگاه خبری اولکامیز –  سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از پیروزی سه بر صفر مقابل مس رفسنجان در هفته هجدم لیگ برتر مردان کشور جام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت که بعد از چهار باخت متوالی محکوم به پیروزی بودیم و با شکست میهمان رفسنجانی از فشار خارج شدیم.

عظیم جزیده شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار امیدواری کرد که این پیروزی مقدمه‌ای برای نتیجه‌گیری تیم شهرداری در بازی‌های آینده باشد.

وی افزود: وقتی یک تیم چند بازیکن شاخص خود را از دست می‌دهد و ۲ بازیکن جدید جذب می‌کند، ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید زمانبر است ضمن اینکه در نیم فصل لیگ امسال زمان کافی برای ریکاوری تیم جهت رسیدن به هماهنگی تیمی و ذهنی نداشتیم.

جزیده اضافه کرد: اگرچه تیم شهرداری بازی‌های سختی در پیش دارد اما امیدواریم بازیکنان با همین هماهنگی و تلاش به مصاف تیم‌ها در آینده بروند اگرچه در بازی امروز نیز در برخی مواقع بی‌فکر و احساسی بازی کردیم اما بازیکنان باید یاد بگیرند که همیشه متفکرانه بازی کنند.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: در بازی امروز بازیکنان من با اعتماد به نفس بازی کردند و فرامین کادر فنی را به نحو احسن انجام دادند و پیروزی مقتدرانه و ارزشمندی به دست آوردند و جایگاه اصلی والیبال این شهر را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: من تنها به خاطر کمک به رشد والیبال شهرم و ایجاد شور و نشاط در بین مردم که سرمایه‌های اصلی والیبال هستند تیم شهرداری گنبدکاووس را که شرایط خوبی نداشت، تحویل گرفتم.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان نیز پس از باخت سه بر صفر تیمش به خبرنگاران گفت که بازی خوب تیم شهرداری گنبدکاووس، جو سالن و افت بدنی بازیکنان عامل اصلی باخت مس بود.

اسماعیل بادرنگین افزود: امروز تیم شهرداری گنبد در سرویس‌ها بسیار عالی کار کرد و تماشاگران این تیم که ۶۰ تا ۷۰ درصد سالن را پر کرده بودند، مزید بر بازی خوب این تیم شده بود.

وی اضافه کرد: از اینکه این میزان تماشاگر برای دیدن بازی تیم‌شان به سالن می‌آیند خوب است اما باتوجه به شرایط کرونایی باید نظارت‌ها بر تعداد تماشاگران بیشتر و دقیق‌تر باشد.

بادرنگین گفت: به ناظران فدراسیون این مطلب را منتقل کردیم اما به آن توجه نشد به هرحال افت بدنی بازیکنانم از دیگر عوامل شکست تیم مس رفسنجان در بازی امروز بود.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر امروز یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان مس رفسنجان بود که بازیکنان این تیم موفق شدند در سه دست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ این تیم رفسنجانی را با شکست بدرقه کند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب سه امتیاز این بازی مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۳ رساند و با ۲ پله صعود در جدول رده بندی، جایگاه دهم را از آن خود کرد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که “فرهاد قائمی” از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا