سیاسی

عدم پاسخگویی نماینده غرب گلستان

پایگاه خبری اولکامیز – یکی از وظایف ذاتی خبرنگاران و اصحاب رسانه طرح سئوالات مختلف فرهنگی سیاسی اقتصادی و . . . از مسئولین ، نمایندگان و شخصیت های شناخته شده و تاثیرگذار است.

بیست و یکم آبان ماه سال جاری با توجه به موضوع روز ( کارنامه صد روزه دولت انقلابی رئیسی و انتصابات فامیلی ) از دو نماینده ترکمن درخواست کردیم که به دو سئوال ذیل پاسخ دهند :

۱- با توجه به اینکه صد سه ماه از عمر دولت سیزدهم گذشته است تحلیل و ارزیابی شما در مورد عملکرد صد روزه رئیس جمهور محترم چیست؟

۲- در مورد انتصابات فامیلی که نگرانی هایی را در بین آحاد جامعه ایجاد کرده ، چه نظری دارید؟

نماینده گنبد در اولین فرصت به این سئوال پاسخ داد که در سایت و کانال اولکامیز منتشر گردید ولی نماینده بندرترکمن ، کردکوی ، کوموش دپه ، بندرگز به این سئوال پاسخ نداد.

بی تردید عملکرد امانقلیچ شادمهر در این خصوص جای تقدیر و تشکر دارد ولی عدم پاسخگویی جلال ایری جای گلایه و انتقاد دارد.

اینک سئوال این است که چرا نماینده غرب گلستان به سئوال سیاسی اولکامیز پاسخ نداد. با وجود اینکه این سئوال ابتدا توسط مدیر این رسانه به پی وی واتساپ نماینده ارسال شد و سپس دو باره توسط مسئول دفترش به اطلاع وی رسید. اما  ۱۰ روز گذشت ولی دریغ از یک پاسخ کوتاه !!

در دنیای امروز که ارتباطات بسیار گسترده شده است صاحبنظران بر نقش و کارکرد رسانه ها تاکید می کنند و اصحاب رسانه را نمایندگان افکار عمومی جامعه می دانند. انتظار می رود که نماینده غرب گلستان همچون نماینده گنبد به پرسش های گاه و بیگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه اهمیت داده و پاسخگوی سئوالات آنان باشند. البته علاوه بر نمایندگان از مسئولین و شخصیت های فرهنگی سیاسی هم انتظار پاسخگویی را داریم.

لطیف ایزدی                                                                                              عضو خانه مطبوعات گلستان

ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا