گزارش

قطعی برق در بیمارستان آل جلیل آق قلا

پایگاه خبری اولکامیز- ابراهیم دوگونچی ، فعال رسانه آق قلایی در کانال تلگرامی اش انجمن ای یار نوشت  :

یکی از عجایب جهان قطعی برق و تاریکی مطلق در بیمارستان آل جلیل آق قلا

turkmen_namakhabar  کانال مردمی ترکمن صحرا

خبری که امروز در خروجی کانال های قرار گرفت واقع جای بسی تعجب است

سخن ما با مدیران دولتی نیست چون دیگر عمری از دولت نمانده است و دیگر امیدی نیست برای رفع مشکل مردم !!!

سخن ما با نمایندگان مجلس آق قلا و گرگان است

آقایان دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی و مسئولین دفتر این بزرگوارن در شهر آق قلا

امروز خبری در کانال های منطقه درج شد مبنی بر قطع برق بیمارستان آق قلا که جای بسی تعجب بود حال چند سوال پیش میاید؟

۱_ آیا نمایندگان محترم خبر دارند بیمارستان آق قلا دو عدد ژنراتور برق قوی دارد و یکی از آنها کافی است برای روشن کردن برق اضطراری بیمارستان و یکی استندبای است برای مواقع ضروری حال شما خبر داشتید از کی ژنراتورهای بیمارستان مشکل دارند؟

۲_با قطع برق و با واردن نشدن برق اضطراری به مدار میتوانست  چه بر سر مریض های بدحال و زیر دستگاه و اکسیژن هستند پیش می امد؟!!!!

۳_ در صورت وجود بیمار در اتاق عمل و قطعی برق و‌عمل نکردن ژنراتور ممکن بود چه بر سر بیماران  در حال عمل جراحی پیش  بیایید؟!!!

۴_ نمایندگان محترم از مسئولین بیمارستان پیگیر خواهید بود چرا به فکر مواقع اضطراری نبوده اید که هر دو ژنراتور باهم عمل نکرده و علت چیست ؟ حتی برای یک بار هم اتفاق افتاده باشه ممکن بود برای یک نفر هم مشکل پیش میامد  فاجعه جبران ناپذیری بود!!!

در زمان ساخت بیمارستان این مشکلات پیش بینی شده بود به همین منظور دو عدد ژنراتور دو عدد آسانسور و سه عدد چیلر خریداری و نصب شد و آینده نگری شد اما عدم رسیدگی درست چه بر سر این امکانات اورد!!!

طبق خبرهای درج شده  دکتر شادمهر نماینده مردم شریف گنبد با پیگیری های که انجام داده اند موفق به تهیه دستگاه ژنراتور برای بیمارستان طالقانی گنبد شده و امکانت دیگر  که در گذشته اطلاع رسانی شد.

آقای مهندس ایری نماینده غرب استان با پیگیری های خود دو دستگاه سی تی اسکن برای کردکوی و بندر تهیه کرده اند و دیگر امکانات برای بخش درمان

حال سوال پیش می آید آق قلا با داشتن دو نماینده چطور نتوانست نه سی تی اسکن نه بودجه لازم  برای تعمیر اساسی آسانسور و ژنراتور برق و چیلر ها دریافت کنند مشکل کار کجاست ؟!!!

ما از نمایندگان محترم و مردمی شهر گرگان و آق قلا این درخواست داریم کمی به مشکلات بخش درمان آق قلا ورود کنند که بخش درمان یکی از نیازهای مردم مظلوم آق قلا است تنها با آموزشی شدن بیمارستان درد مردم کم نمی‌شود باید امکاناتی هم باشد تا رضایتمندی مردم شریف آق قلا از بخش درمان بخصوص بیمارستان آق قلا بیشتر شود و انگیزه کافی برای امدن پزشکان متخصص باشد

نمایندگان لطفا جهادی عمل کنید که نصف زمان نمایندگی شما گذشته است !!!

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا